معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری از بانوان برتر کارآفرین فارس تقدیر کرد

دستغیب گفت: چهار بانوی کارآفرین برتر استان فارس از فیروزآباد، قیرو کارزین و جهرم توسط معاون رئیس جمهوری از طریق یک مراسم ویدئو کنفرانسی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده معصومه دستغیب»، امروز (دوشنبه 12 آبان) از تقدیر از بانوان کارآفرین برتر فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: چهار بانوی کارآفرین برتر استان فارس از سوی معاون رئیس جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس ادامه داد: این تقدیر در پی برگزاری دور ششم انتخاب مردمی زنان کارآفرین به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب طی یک مراسم ویدئو کنفرانسی از «عشرت بهمن نژاد» از فیروزآباد، کارآفرین در حوزه فرش دستباف  و «فرنگیس حسینی فرد» و  «معصومه پرور»، بانوان کارآفرین از شهرستان قیر و کارزین و «مریم السادات سیادت جهرمی» از جهرم در حوزه دست بافت های سنتی تقدیر شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با تاکید بر نقش ایجاد فرصت مناسب برای اشتغال بانوان بیان کرد: بانوان کارآفرین استان فارس می توانند، توانمندی خود را در عرصه های مختلف نشان می دهند.

وی تصریح کرد: تلاش معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برای شناسایی و قدردانی از زنان کارآفرین قابل توجه است و موجب ایجاد انگیزه بیشتر زنان در حوزه اشتغال می شود.

کد خبر 989511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha