برخورد با آرد فروشی در نانوایی های انزلی

تونگو از برخورد با نانوایی های شهرستان انزلی که آرد فروشی می کنند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «طاهره تونگو»امروز( دوشنبه، ۱۲ آبان) در کارگروه آرد و نان این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به افزایش سطح کیفیت آرد انزلی با بهره گیری از گندم وارداتی که از طریق اداره کل غله در کارخانه های آرد کوبی تزریق شده است، اظهار داشت: اتحادیه نانوایان این شهرستان نظارت دقیقی بر  ساعت کار نانوایی ها داشته باشند و مبحث آموزش این صنف را مانند گذشته دنبال کنند.


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری انزلی تصریح کرد: اتحادیه نانوایان  اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت پنج روز فرصت دارند نسبت به تعیین تکلیف واحدهای نانوایی که بصورت اجاره ای و بدون کارت مباشرت فعالیت می کنند ، اقدام کنند.


وی با بیان اینکه اجرای طرح جی آی اس برای نانوایی ها در ساماندهی این صنف بسیار موثر خواهد بود، خواستار نظارت دقیق بر فانتزی پزها در بازرسی های بعمل آمده شد.


وی تاکید کرد: انجمن حقوق مصرف کنندگان نیز در همکاری با کمیته بازرسی علاوه بر نانوایی ها در ستاد تنظیم بازار بر کالاهای اساسی مانند روغن ، مرغ و ... نظارت جدی داشته باشند.


وی در ادامه به پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصد جهت بهسازی و نوسازی نانوایی ها اشاره و تصریح کرد: از بانک سپه می خواهیم نهایت همکاری را با نانوایی ها جهت دریافت تسهیلات داشته باشند.


وی با اشاره به ۶۶ مورد بازرسی در مهر ماه جاری از طریق اتاق اصناف، خاطر نشان کرد: همچنین ۱۶۱ مورد بازدید از سوی شبکه بهداشت از نانوایی ها به عمل آمده و ۲۸ مورد اعمال قانون و چهار مورد نیز پلمپ شده اند.


وی در پایان خواستار نظارت بر بهداشت فردی کارکنان نانوایی ها علاوه بر نظارت بر بهداشت محیط از سوی شبکه بهداشت شد.

کد خبر 989570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha