برپایی پویش « اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» به مناسبت روز استکبار ستیزی

فرهادکیایی با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز استکبار ستیزی(۱۳ آبان) گفت: پویش « اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» به مناسبت روز استکبار ستیزی در قالب ویژه برنامه فرهنگی و معرفتی برگزار شد.

« اعظم فرهادکیایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص فعالیت های نهضت تبلیغی بانوان استان البرز به مناسبت روز استکبارستیزی گفت: وظیفه خطیر و سرنوشت‌ساز همه ما این است که مبارزه با استکبار جهانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با فعالیت های گسترده در سطح اجتماع دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام گذاریم.

 

دبیر نهضت تبلیغی بانوان استان البرز افزود: این روز مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری روز مقابله با زورگویی، دسیسه و استکبار، تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلاب ملت ایران است .

 

به گفته فرهادکیایی، در یوم الله ۱۳ آبان همزمان با ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام طرح هایی تحت عنوان پویش « اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» با همت نهضت تبلیغی بانوان استان البرز در دستور کار قرار گرفت.

 

 

وی با اشاره به تهیه بیانیه ۱۳ آبان از طرف نهضت تبلیغی بانوان استان و انتشار در فضای مجازی بیان کرد: اعلام فراخوان، تهیه کلیپ، اینفوگرافی، آیه گرافی با موضوع استکبار ستیزی از محورهای اجرایی و برنامه ریزی شده در میان کارگروه های مختلف نهضت تبلیغی بانوان استان البرز به مناسبت این روز است.

 

وی ضرورت توجه به محرومان و محرومیت زدایی را در قالب رزمایش مواسات و همدلی مهم خواند و بیان کرد: تعمیر گوشی های همراه کارکرده با هدف ارائه به دانش آموزان محروم و کم برخوردار به صورت رایگان، تهیه هدیه برای دانش آموزان کم بضاعت با همکاری کمیته امداد در قالب لوازم التحریر، اجرای طرح امداد فرهنگی ویژه دختران ۱۰ تا ۱۸ سال با همکاری کمیته امداد از دیگر برنامه های روز دانش آموز (۱۳ آبان) است. 

 

وی ادامه داد: حضور در منزل خانواده شهید فهمیده و دیدار با خواهر آن شهید والامقام، تولید محتوا در فضای مجازی و همچنین انتشار محتوای استکبارستیزی در بستر شبکه شاد، راه اندازی پویش « من محمد(ص)  را دوست دارم» با محوریت ارسال عکس، کلیپ، نصب پرچم، متن ادبی، طراحی عکس پروفایل از دیگر برنامه های مناسبتی روز دانش آموز است. 

 

فرهادکیایی اظهار کرد: درخواست تلاوت آیات مرتبط با پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در قالب ارسال کلیپ های کوتاه از دانش آموزان، تهیه پروفایل مشترک در روز هفدهم ربیع الاول، تهیه بسته های مواسات و قرار دادن پک فرهنگی در آن، اهداء ماسک و قرار دادن آمران به معروف بهداشت طی روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آبان طی ساعاتی از روز، اجرای مسابقه بهترین شعرها و دل نوشته ها، اهدای هدایا به دانش آموزان فعال پرورشی و آموزشی و سایر فعالیت ها و اقداماتی که با همت نهضت تبلیغی بانوان البرز انجام می شود. 

 

 

 

 

کد خبر 989585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha