لغو مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در سراسر استان تهران به دلیل جلوگیری از شیوع  ویروس کرونا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های استان تهران حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی عصر ۱۲ آبان ماه با اعلام لغو مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در سراسر استان تهران گفت: بنا به توصیه‌ ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان تهران برگزار نخواهد نشد.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم‌ به جهت حفظ سلامتی مردم عزیزمان اتخاذ شده است؛ ادامه داد: در استان و به ویژه شهر تهران مراسم یوم الله ۱۳ آبان لغو شد.

حجت الاسلام محمودی افزود: ستاد برگزاری ۱۳ آبان استان تهران در نظر داشت که تمام دستور عمل های بهداشتی را با وجود گیت سلامت، تب سنج، ماسک، دستکش برگزار کند؛ همچنین در نظر داشتیم در شهر و شهرستان‌های استان تهران با تعداد محدود این مراسم را برگزار کنیم اما دقایقی پیش فرماندار تهران به ستاد گرامیداشت یوم ۱۳ آبان اطلاع دادند که این مراسم در استان تهران به ویژه شهر تهران لغو شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه از ستاد ملی کرونا گلایه‌مند هستیم، افزود: اعضای محترم ستاد ملی کرونا که اطلاع داشتند این مراسم می خواهد برگزار شود و به طور مکتوب مطالب جلسات منتقل شده و نمایندگان دستگاه ها نیز حضور داشتند، چرا دیر تصمیم گیری کردند.

وی با تاکید بر اینکه نباید ستاد ملی کرونا شب یوم الله ۱۳ آبان این مراسم را لغو می‌کرد و این تصمیم خلاف انتظار بود. اظهار کرد: اعضای ستاد ملی کرونا و مسئولان دولتی باید به مردم انقلابی و شهیدپرور جوابگو و با تدابیر بهتر تصمیم می گرفتند.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم عزیز و انقلابی در سراسر کشور ، پایتخت و شهرستان‌های استان تهران عذرخواهی می کنم که طی روزهای اخیر مطالبه جدی برای تجمع محکومیت دولت فرانسه را داشته اند و ما وعده ۱۳ آبان به آنها داده بودیم ؛ ما به سلامت مردم عزیزمان به شدت اهمیت دادیم و تمام زوایا این مراسم را بررسی کرده بودیم.

کد خبر 989594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha