سومین مرحله از طرح ویزیت رایگان در انزلی اجرا شد

صفاتی گفت: سومین مرحله از طرح ویزیت و داروی رایگان در مسجد بی بی حوریه انزلی برای اقشار کم برخوردار این شهرستان اجرا شد.

«مهدی صفاتی» در حاشیه ویزیت رایگان در مسجد بی بی حوریه انزلی خبرنگار شبستان گفت: سومین مرحله از این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید بهشتی انزلی برگزار و 2 پزشک متخصص و عمومی در مسجد بی بی حوریه منطقه شالیور انزلی حاضر شدند و به بیماران خدمات پزشکی ارائه کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرانزلی اظهار داشت: با همکاری خیرین بسیجی شهرستان داروهای تجویز شده در داروخانه دکتر رستمیان به صورت رایگان در اختیار این قشر آسیب پذیر قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه خیرین بسیجی انزلی تاکنون بالغ بر 10 میلیون تومان برای داروی رایگان هزینه کرده اند خاطر نشان کرد: در مراحل اول و دوم این طرح حدود 150 نفر در محله های نیمه شعبان و قاریور انزلی به صورت رایگان ویزیت شدند و داروی خود را از دو داروخانه دکتر عمرانی و شبانه روزی تهیه کردند.

 

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر ماه در یکی از نقاط شهر و روستاهای تابعه شهرستان این طرح را اجرا می کند  یادآور شد: هدف بسیج خدمت به مردم و رویکرد آن ارائه خدمات اجتماعی در محلات مختلف است.

 

صفاتی در ادامه افزود: سپاه ناحیه انزلی در زمان شیوع بیماری منحوس کرونا با هماهنگی دادستان و یکی از تجار منطقه آزاد اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش و الکل در سطح داروخانه ها و ادارات شهرستان کرد و به پنج شهرستان همجوار نیز کمک هایی در این زمینه ارائه داد.

 

وی تصریح کرد: به هنگام قرنطینه نیز بسته های معیشی با همکاری نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دستگاههای اجرایی تهیه و توسط گروهای جهادی و پایگاههای مقاومت بسیج در سطح این شهرستان توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد : تا کنون بیش از 15 هزار بسته معیشتی در بین مردم نیازمند انزلی طی مراحل مختلف توزیع شده است. همچنین در ایام قرنطینه برای کنترل بیماری کرونا بسیجیان و گردان امنیتی با همکاری ناجا وردی و خروجی های شهر را به مدت 10 شبانه روز مسدود و از ورود خودروها و سرنشینان غیر بومی جلوگیری کردند.

 

صفاتی اظهار داشت: در روزهای آغازین شیوع کرونا با هماهنگی نماینده مردم انزلی حدود یک هزار و 100 لیتر الکل 96 درصد بین داروخانه شهرستان توزیع شد ضمن اینکه بسیجیان و گروههای جهادی نیز به هنگام نیاز بیمارستان به کمک کادر بهداشت و درمان آمدند و در کارهای بهداشتی و خدماتی در حد توان بیمارستان را یاری کردند.

 

وی تهیه و توزیع نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار را از اقدامات خیرین بسیجی و پایگاه های بسیج دانش آموزی اعلام کرد و گفت: در این ایام حدود 500 بسته شامل کیف، دفتر و لوازم التحریر تهیه و توزیع شده است.

 

صفاتی خاطر نشان کرد: گروهای جهادی دانش آموزی در یک حرکت فرهنگی دیگر اقدام به رنگ آمیزی برخی از مدارس انزلی کرده وعلی رغم تعطیلی مدارس نسبت به ضد عفونی کردن آن نیز اقدام کردند.

کد خبر 989613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha