بسیاری از کشورهای دنیا  از روش های یکجانبه گرایی آمریکا ناراضی هستند

خوشرو گفت: بسیاری از کشورهای دنیا و حتی از نزدیکترین متحدان اروپایی آنها از روش های یکجانبه گرایی آمریکا ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، غلامعلی خوشرو، نماینده سابق ایران در سازمان ملل در برنامه گفت و گوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما گفت: ترامپ در شکاف های های اجتماعی جامعه آمریکا از جمله مسئله مهاجرت، مسلمانان، سیاه پوستان، زنان و مواردی که به شکلی موضوع مورد مشاجره در جامعه فقر و غنا می باشد خود را حامی این افراد قلمداد می کند بنابراین این تنها مسئله انتخابات نیست بلکه موضوع، روش زندگی است که ترامپ با یکجانبه گرایی و فشاری که در جامعه وارد کرده در صدد القای حمایت از حقوق این افراد است.


نماینده سابق ایران در سازمان ملل گفت: بسیاری از کشورهای دنیا و حتی از نزدیکترین متحدان اروپایی آنها از روش های یکجانبه گرایی آمریکا ناراضی هستند.

 

وی درباره گمانه زنی ها از خشونت های خیابانی بعد از انتخابات آمریکا گفت: این موضوع بستگی به نوع پذیرش آراء از طرف دو کاندیدا دارد اگر فردی که رای نمی آورد شرایط را قبول کند احتمال آشوب کم خواهد شد اما اگر برنده و یا بازنده انتخابات با آشوبگران همراهی کند مسئله به این راحتی حل نخواهد شد .


خوشرو گفت: در بعضی از ایالت ها مانند کالیفرنیا و نیویورک، رای ها مشخص و امکان آشوب کمتر است ولی در ایالت های دیگر مانند میشیگان و پنسیلوانیا و ایالت هایي نظیر آنها که به صحنه نبرد شهرت دارند رقابت و نظرسنجی ها خیلی نزدیک می باشد.

کد خبر 989614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha