سرمایه دار‌ها  در امریکا صلاحیت نامزد‌های انتخابات را تعیین می‌کنند

ایزدی با اشاره به اینکه سرمایه دار‌ها هستند که در امریکا صلاحیت نامزد‌های انتخابات را تعیین می‌کنند، گفت: آنها این کار را از طریق تزریق پول انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فواد ایزدی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: یکی از دلایل آشوب‌ها در آمریکا و ناسزاگویی نامزد‌های انتخابات به یکدیگر و فساد گسترده در این کشور این است که آمریکا دارد شرایط زوال و افول را تجربه می‌کند. به غیر از این سیر افول آمریکا، خود ترامپ و بایدن که بازیگران این آشوب و ماجر‌اها هستند عصاره تفکر لیبرالیسم دموکراسی در مقابل عصاره نظام سرمایه سالاری آمریکایی هستند و ساختار سیاسی آمریکا هم مشکل دارد و همه فقط سعی می‌کنند در این نظام معیوب، حزب و باند خودشان رای بیاورد.


او گفت: اتفاقات انتخابات نشان داد که آمریکا یک «جمهوری موزی» است.


این کارشناس مسائل آمریکا گفت: سیستم آمریکا دو حزبی بسته است و برده داران در 200 سال گذشته با طراحی الکترال خواستند، سیستم را بسته نگه دارند تا فقط جمهوریخواهان و دموکرات‌ها بازیگران ان باشند.


ایزدی گفت: در ۹۴ درصد موارد، فردی در انتخابات آمریکا رای می‌آورد که پول بیشتری هزینه کند و در حقیقت این سرمایه دار‌ها هستند که در امریکا صلاحیت نامزد‌های انتخابات را تعیین می‌کنند و این کار را از طریق تزریق پول انجام می‌دهند.

کد خبر 989615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha