هفت انبار کالای احتکار در صومعه‌سرا کشف شد

سیدمحمدی گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) هفت انبار بزرگ کالای احتکار شده در این شهرستان کشف و پلمپ شد.

«سید جلال سید محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تاکید بر ضرورت برخورد شدید با محتکران و مفسدان اقتصادی اظهار کرد: درحالی که بیماری کرونا، شرایط سختی را بر جامعه تحمیل کرده و وضعیت معیشتی مردم نیز متاثر از این بیماری آسیب دیده، اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به عنوان آتش بیار معرکه نمک بر زخم و آلام مردم بپاشند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به کشف هفت انبار کالای احتکار در این شهرستان افزود: مقدار یک هزار و ١٨٠ کارتن انواع روغن، مواد شوینده و پوشک بچه در این هفت انبار کشف و ضبط شد که با دستور مقام قضایی این هفت انبار و واحد صنفی مورد نظر پلمپ شدند.

 

وی ارزش اقتصادی این مقدار کالای کشف شده را حدود یک میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: کالاهای کشف شده تولید سال‌های ٩٧ و٩٨ هستند که با قیمت روز به مردم عرضه می شد.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه این واحد صنفی متخلف از توزیع روغن امتناع و آن را احتکار کرده بود خاطرنشان کرد: با همه توان نظارت و بازرسی جدی بر وضعیت بازار در حال اجرا و با اخلال گران، محتکران و برهم زنندگان آرامش مردم و نظام اقتصادی به شدت برخورد و در این مسیر ثابت قدم هستیم.

 

کد خبر 989619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha