اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری قروه در سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌شود

جواد رضایی گفت: اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قروه برای به اشتراک گذاشتن تجربیات کانون‌های سراسر کشور ثبت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، جواد رضایی مدیر کانون فرهنگی هنری قاسمیه راه شهیدان شهرستان قروه در جلسه توجیهی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان اظهار کرد: هر کانون فرهنگی هنری می‌تواند با ثبت اطلاعات خود در سامانه منسجم فهما، برنامه‌های خود را با سایر کانون‌های فرهنگی و هنری در سراسر کشور به اشتراک بگذارند و از تجربیات هم استفاده کنند.

 

وی سامانه فهما را فرصت ارزشمندی برای معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ذکر کرد و گفت: با ثبت اطلاعات کانون در سامانه فهما امکان رقابت با سایر کانون‌های شهرها ‌ استان‌های دیگر کشور مهیا می‌شود.

 

وی عنوان کرد: کانون قاسمیه راه شهیدان سه سال است فعالیت خود را در سطح شهرستان قروه آغاز کرده و با تلاش اعضای کانون به فعالیت خود ادامه‌ می‌دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان قروه اضافه کرد: این کانون در حال حاضر ۶۲ عضو دارد و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و هنری را برای اعضای خود اجرا می‌کند.

 

رضایی هدف از برگزاری جلسه توجیهی کانون قاسمیه راه شهیدان را تبادل نظر برای ثبت اطلاعات کانون در سامانه بچه‌های مسجد عنوان کرد.

 

 

 

کد خبر 989662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha