تکریم خانواده دانش آموز شهید «محمد تقی شفیعی»

خانواده دانش آموز شهید «محمد تقی شفیعی» همزمان با میلاد سراسر نور و رحمت رسول مهربانی ها و سلاله پاکش و فرا رسیدن ۱۳آبان، با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تکریم شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم میهمان خانواده شهید «محمد تقی شفیعی» از شهدای والا مقام دانش آموز شهرستان راز و جرگلان شد. 

 


آیت الله «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این دیدار معنوی که خانواده شهید میزبان بودند، با تبریک میلاد خاتم الرسل حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله و سلم) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، شهدا را سرمایه ای ارزشمند خواند.

 

 

وی با گرامیداشت ۱۳آبان، روز دانش آموز و با بیان اینکه تعداد زیادی از شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دانش آموز بودند، گفت: اخلاص شهدا مهم‌ترین ویژگی آنها بود و آنچه که داشتند از دفاع از ارزش‌ها و در راه حفظ دین اهدا کردند.

 

وی از ستاد کانونهای مساجد کشور برای طراحی و اجرای طرح سه شنبه های تکریم و همدلی و دیدار با خانواده شهدا تقدیر کرد.

 

 

سردار چمن، فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خانواده شهید، به ارزش‌های اخلاقی و سیره شهدا اشاره کرد و برگزار کنندگان طرح تکریم خانواده شهدا را ستود.

 

 

گفتنی است، شهید والا مقام محمد تقی شفیعی از شهدای دانش آموز  متولد شهر راز هستند که در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ به دلیل اصابت ترکش در عملیات والفجر ۹ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

 

در بخشی از وصیت نامه آن شهید بزرگوار آمده است که ما راه حسین را ادامه می دهیم اگر به شهادت رسیدم آنقدر خوشحالی کنید که بگویند محمد تقی داماد شده است.

 

 

یادآوری می شود؛ طرح «سه شنبه های تکریم»  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و  نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرایی شده است.

 

 

 

کد خبر 989701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha