۱۳ آبان، روز ملی مبارزه و مقابله با استکبار است

حجت الاسلام سرلک، ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه و مقابله با استکبار عنوان کرد و گفت: جوانان به عنوان رویش های انقلاب در تداوم انقلاب و مقابله با استکبار باید بصیر و هوشیار باشند.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(13آبان) در دیدار با مدیر اداره آموزش و پرورش و جمعی از اعضای بسیج دانش آموزی الیگودرز به مناسبت 13 آبان، اظهار داشت: جوانان رویش های انقلاب هستند.

 

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه جوانان و نوجوانان همانگونه که در شکل گیری انقلاب ایفای نقش کردند، امروز نیز در ادامه راه انقلاب نقش مؤثری دارند، ادامه داد: جوانان باید در برابر توطئه نفوذ دشمنان آگاه باشند.

 

وی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن برای به گمراهی کشاندن جوانان و جدایی نسل نو از انقلاب، خاطرنشان کرد: جوانان به عنوان رویش های انقلاب در سایه بصیرت و هوشیاری نباید اجاه دهند که دشمنان حقایق انقلاب را تحریف کنند.

 

حجت‌الاسلام سرلک با تبریک میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، بیان کرد: توهین رئیس جمهور فرانسه به دلیل ترس از اسلام گرایی در کشورهای اروپایی است.

 

 امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: فتنه توهین به شخصیت پیامبر(ع) سبب توجه بیشتر و گرایش به اسلام خواهد شد و استکبار در این زمینه به اهداف خود نخواهد رسید.

کد خبر 989704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha