توزیع بیش از ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان صومعه‌سرا

آرمان از توزیع بیش از یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال بین نیازمندان صومعه سرا خبر داد.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، با تبریک سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: طرح کمک مومنانه که به فرمان حضرت رهبری در نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) در کشور آغاز شد، همچنان ادامه دارد و تا آخر در کنار مردم هستیم.
 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه همزمان با هفدهم ربیع الاول یک هزار و 190 بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات بین نیازمندان شهرستان توزیع شد افزود: ارزش این بسته ها بالغ بر سه میلیارد ریال بود.

 

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمندی که بر اثر بیماری کرونا شغل آنها از دست رفته و از قبل شناسایی شده‌اند در اولویت دریافت بسته‌های معیشتی هستند گفت: خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانیم و این کمک‌ها با رعایت حفظ کرامت انسانی و شبانه انجام می‌شود.

 

آرمان امروز بزرگترین مبارزه با دشمن را خدمت به مردم در هر مقطع و مکانی دانست و تصریح کرد:  خدمت به مردم تفکر بسیجی و جهادی و انقلابی می‌طلبد.


فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر و روستاهای شهرستان این آمادگی را داشته که کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و به بهترین وجه و با رعایت کرامت انسانی در اختیار نیازمندان قرار دهند همانطور که تاکنون بسته‌های معیشتی و بهداشتی زیادی توسط سپاه در صومعه سرا توزیع شده است.

کد خبر 989713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha