برپایی راهپیمایی روز استکبار ستیزی در فضای مجازی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز ۱۳ آبان و حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان در دفاع از آرمان های انقلاب گفت: راهپیمایی روز استکبار ستیزی در فضای مجازی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و رئیس مکتب تشیع حضرت امام صادق(ع) راهپیمایی روز استکبار ستیزی در فضای مجازی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: استکبار یعنی کسانی که در همه کارها مداخله می کنند برای حفظ منافع خود، حق تحمیل بر ملت ها را برای خود قائل هستند و پاسخگوی هیچ کس نیستند که آمریکا نمونه واقعی این عنوان است.

 

وی ادامه داد: منطق مبارزه با استکبار در انقلاب اسلامی یک حرکت خردمندانه با بهره گیری از عقلانیت است و امروزه برپایی راهپیمایی ۱۳ استکبار نمایش علنی آشکار مخالفت با استکبار است.

 

وی عنوان کرد: سابقه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به آغاز انقلاب اسلامی برمی گردد چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران اولین حکومتی است که با حرکت مردمی در برابر آمریکا و استکبار آن ایستاد و علنی شعار مرگ بر آمریکا را سر داد.

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: باور به ارزش های ایمانی و الهی انقلاب اسلامی برگرفته از معارف دینی و در جهت شناخت و معرفت به اهل بیت(ع) و حضرت محمد(ص) است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز متذکر شد: با توجه به لغو شدن روز راهپیمایی ۱۳ آبان به دلایل شیوع بیماری کرونا، این آئین و راهپیمایی تبیینی به صورت مجازی برپا شد. 

 

 

کد خبر 989715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha