پیامبر(ص) پیام آور نور، سرچشمه روشن حیات و سفیر هدایت بود

ابدالی تکلو گفت: حضرت محمد(ص) پیام آور نور و رستگاری، سرچشمه روشن حیات، سفیر هدایت بود و رسالت پر برکتش، مسیر زندگی انسان را از جهل و خرافه پرستی به سوی تفکر و تعقل و مهرورزی تغییر داد.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: شخصیت پیامبر اسلام(ص) در جهان بی بدیل و بی نظیر است و ایشان دارای ویژگی‌های ممتاز و برجسته‌ای هستند که از جانب پروردگار متعال به ‌عنوان اشرف مخلوقات عالم و آخرین نبی و حجت خدا انتخاب شدند لذا عمل به دستورات پیامبر اکرم (ص) و اجرای آموزه‌های قرآن کریم انسان را به سوی سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می‌کند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه تمام اسماء و صفات الهی در پیامبر عظیم الشان اسلام تجلی یافته است و به همین جهت پیامبر اکرم دارای شخصیت جامع و یک انسان کامل است، افزود: عالی‌ترین و برجسته‌ترین شخصیت پیامبر اکرم در اخلاقش جلوه یافته است.

 

وی با بیان اینکه توجه داشته باشیم كه دشمنان در پي ايجاد تفرقه ميان مسلمانان هستند، ادامه داد: پيامبر(ص) را الگوي كاملي براي مسلمانان معرفي و تأكيد كرد: امروز بيش از هر زمان ديگري نيازمند شناخت پيغمبر و موصوف شدن به صفات ايشان هستيم.

 

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه پیامبر (ص) مظهر رأفت و رحمت خدا برای مؤمنان است، گفت: حضرت محمد(ص) پیام آور نور و رستگاری، سرچشمه روشن حیات، سفیر هدایت بود و رسالت پر برکتش، مسیر زندگی انسان را از جهل و خرافه پرستی به سوی تفکر و تعقل و مهرورزی تغییر داد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیامبر اعظم(ص) درخشان‌ ترین ستاره در عالم کائنات است که نور بی پایانش همه جا را منور کرده، اظهارکرد: ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) فرصت بسیار خوبی برای همگرایی بیشتر جوامع اسلامی است.

کد خبر 989742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha