فعالیت های کانون امام خامنه ای در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی

حجت الاسلام دین پرور با اشاره به فعالیت های کانون امام خامنه ای در توسعه وترویج کتابخوانی گفت: معرفی کتاب های مختلف از جمله کتابهای مقام معظم رهبری در کانال کانون انجام می شود.

حجت الاسلام«مصطفی دین پرور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از رویکردهای کانون امام خامنه ای شهرستان قرچک نام برد و گفت: معرفی کتاب های مختلف از جمله کتابهای مقام معظم رهبری در کانال های کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای انجام می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد جامع پنج تن آل عبا شهرستان قرچک افزود:  این کانال ضمن معرفی کتاب اقدام به فروش کتاب در موضوعات قرآنی و مذهبی می کند و برای اعضای کانون تخفیف  30 درصدی ارایه می دهد و ارسال کتاب ها نیز به صورت رایگان است.

 

وی ادامه داد: این اقدام موجب اشتغال آفرینی  و ترویج فرهنگ کتابخوانی میان نوجوانان و جوانان می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد جامع پنج تن آل عبا شهرستان قرچک در مورد فعالیت های  کانون در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار بسته معیشتی و 20 هزار غذای گرم در مناطق حاشیه نشین به همت فعالین مسجد و با همکاری سپاه توزیع شده است.

 

 دین پرور خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 200 میلیون تومان هم کمک نقدی به نیازمندان انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای  مسجد جامع پنج تن آل عبا شهرستان قرچک گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چند مرحله ضدعفونی و گندزدایی معابر وخیابان ها انجام شد و پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از ظرفیت مساجد برای پیشگیری از ویروس کرونا، فعالین این مسجد ضدعفونی وتوزیع اقلام بهداشتی را از سر خواهند گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 989762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha