تمامی صنوف ملزم به رعایت محدودیت های اعمال شده هستند

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه تمامی صنوف که برای آنان محدودیت در نظر گرفته شده ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند، گفت: با موارد تخلف برخورد می شود.

سرهنگ «عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: همکاری مردم مهم ترین راه کنترل و مهار ویروس کرونا است.

 

وی با اشاره به محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا، افزود: رعایت این محدودیت ها برای صیانت از سلامت جامعه ضروری استو

 

سرهنگ دولتشاهی افزود: با توجه به تداوم روند افزایشی شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز و در راستای پیشگیری و مقابله با این ویروس برابر مصوبه ستاد مدیریت مبارزه با کرونا، تمامی محدویت ها برابر دستور العمل ابلاغی به هر یک از صنوف تا زمانی که مجددا ابلاغ شود تکرار می شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی صنوف که برای آنان محدودیت در نظر گرفته شده ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند، گفت: با موارد تخلف برخورد می شود.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد خاطرنشان کرد: کلیه صنوف و اماکن  ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با بیماری کرونا هستند.

 

سرهنگ دولتشاهی با اعلام توصیه های به شهروندان برای کنترل این بیماری، گفت: از مردم عزیز و کارکنان ادارات و صنوف تقاضا داریم ضمن رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک دقت نظر لازم را بعمل آورند. 

 

فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار کرد: تمامی صنوف که برای آنان محدودیت در نظر گرفته شده ملزم به رعایت اصول بهداشتی می باشند و چنانچه محدودیت ها را رعایت نکند پلیس و دستگاه قضا برابر قانون با آنان برخورد خواهند کرد.

کد خبر 989902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha