اجرای برنامه های ویژه کنگره شهید «محمد رسول رضایی» در فضای مجازی

سعیدی از اجرای برنامه های ویژه کنگره شهید شاخص کشوری که از استان همدان معرفی شده به نام شهید «محمد رسول رضایی» در فضای مجازی خبر داد.

«یوسف سعیدی » با اشاره به یادواره شهید شاخص سال، «محمد رسول رضایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: برنامه های ویژه کنگره شهید شاخص کشوری، محمد رسول رضایی از هفته بسیج دانش آموزی آغاز شده و تا اسفند ماه ادامه دارد.  

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان افزود: این برنامه ها به شکل جشنواره ای با موضوعات مختلف در فضای مجازی دنبال می شود.

 

وی اظهار داشت: سبک زندگی فردی و اجتماعی شهدا باید در جامعه مطرح شود و سیره زندگانی این شهیدان بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوانان جامعه است.

 

وی به نقش بی بدیل دانش آموزان در دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: نقش این قشر در دوران جنگ تحمیلی اثرگذار و بی بدیل بود و این افراد با رشادت خود در این دوران عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را به جهان معرفی کردند.

 

سعیدی تصریح کرد: شهدا همگی ولایت مدار بودند و در مسیر ولایت با گام های استوار پیش رفتند و همواره عزت اسلام و جامعه اسلامی برای آنها مورد توجه و ولی فقیه و نظام اسلامی به عنوان یک دغدغه مهم برای آنها مطرح بود.

 

وی افزود: استقلال، امنیت، آسایش، اقتدار موجود در کشور از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است که با نثار خون سرخ شهدا به دست آمده و مردم و مسئولان باید از آنها پاسداری کنند.

 

 

کد خبر 989917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha