اعزام کادر درمانی معاونت سلامت سپاه برای کمک رسانی به کادر درمان

کشکولی، گفت: در قالب اعزام کادر درمانی معاونت سلامت سپاه استان، ۴۹۱ نفر بسیجی و ۱۱۰ نفر پاسدار رسمی و سرباز برای کمک رسانی به کادر درمان مقابله با کرونا اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مرتضی کشکولی»، امروز(14آبان) در مراسم اعزام کادر درمانی معاونت سلامت و دفاع زیستی حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان جهت کمک رسانی به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: استان لرستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام 491 نفر بسیجی و 110 نفر پاسدار رسمی و سرباز برای کمک رسانی به کادر درمان خبر داد و افزود: این افراد در مسائل پزشکی و پیرا پزشکی تخصص داشته و به عنوان شیفت جایگزین کادر درمان درگیر با کرونا خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این افراد مراکز در مانی و بیمارستانی درگیر کرونا  سراسر استان لرستان اعزام می شوند تا یاری گر کادر درمان باشند.

 

کشکولی یادآور شد: در راستای اجرای طرح غربالگری و بخش بستری بیماران کرونا درمانگاه‌ های سپاه حضرت ابوالفضل(ع) سطح استان و  دو سوله ورزشی پادگان امام حسین(ع) و سوله ورزشی جنب درمانگاه شهید امیری سپاه استان در شهرستان خرم‌آباد در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: نقاهتگاه سپاه با ظرفیت پذیرش 70 تا 200 نفر، نیز در خارج از شهر خرم‌آباد نیز برای بیماران کرونایی تجهیز شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از 20 ام  آبان ماه جاری با همکاری بسیج و بهداشت و درمان همزمان با سراسر کشور در زمینه غربالگری  و قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا اقدام  خواهد کرد.

 

وی اذعان داشت: ردیابی شناسایی بیماران کرونایی با کد ملی، آدرس و شماره تماس آنها و با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام خواهد شد.

کد خبر 989918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha