کمک جهیزیه کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان به نوعروسان اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان گفت: کمک جهیزیه کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان همزمان با سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به سه نوعروس اهدا شد.

«نوشین شایقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک جهیزیه کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان که با مشارکت خیرین تهیه شده بود همزمان با سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به سه نوعروس اهدا شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: این حرکت خداپسندانه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا با مشارکت خیرین صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: ۳۵ بسته معیشتی شامل برنج، روغن مایع و گوشت قرمز نیز به همت فعالان این کانون تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

شایقی تاکید کرد: تاکنون طی چندین مرحله کمک های معیشتی و بسته های بهداشتی در بین خانواده های نیازمند با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر به همت فعالان این کانون صورت گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان اذعان داشت: در روزهای سخت بیماری کرونا قرار داریم و امیدواریم با مشارکت خیرین بتوانیم کمک های بیشتری را در اختیار این خانواده ها قرار دهیم.

 

شایقی افزود: تلاش خواهیم کرد تا کمک های خیرخواهانه را هر چه سریعتر در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهیم.

 

کد خبر 989930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha