اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان به پروژه های درمیان

بخشی از اختصاص ۴ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان درمیان خبر داد.

«حسینعلی بخشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند به مساعدت استاندار قبلی خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده از محل ردیف های ابلاغی، بالغ بر 4 میلیارد و 50 میلیون تومان برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی به دستگاه های اجرایی و شهرداری های شهرستان درمیان اختصاص یافت.

 

 

 

فرماندار درمیان با بیان اینکه تخصیص این اعتبارات به طور صد درصدی است، بر اجرا و تکمیل پروژه های تأمین اعتبار شده ضمن نظارت مستمر و ارتقای کیفیت و با اولویت استفاده از مصالح بومی تاکید کرد.

 

 

 

بخشی از پروژه های شاخص در دستور کار به اجرا و تکمیل پروژه های راه، ورزش، عمران شهری و ...اشاره کرد و افزود: برای تکمیل و اجرای پروژه های راه شامل تکمیل و اجرای محور نگینان – بیدسک، راه روستای ذکری و... یک میلیارد و 200 میلیون تومان اختصاص یافته است.

 

 

 

وی اعتبارات هزینه شده در زمینه پروژه های ورزشی را یک میلیارد و 50 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه ها شامل اجرای پروژه های ورزشی، تکمیل سالن ورزشی در روستا های نوغاب، آواز ،توسعه زیر ساخت های ورزشی در مرکز شهرستان و...است.

 

 

فرماندار درمیان یادآور شد: در بحث عمران شهری شامل آسفالت معابر، خیابان ها، احداث پارک در شهرهای قهستان، اسدیه، گزیک و طبس مسینا نیز یک میلیارد و 450 میلیون تومان اختصاص یافته و مابقی اعتبارات ذکر شده هم برای پروژه های گردشگری، احداث و تکمیل مرکز فرهنگی و هنری و... هزینه می شود.

 

 

بخشی استفاده از ظرفیت بنیاد علوی و تسریع در اجرای پروژه ها برای بهره مندی مردم تا دهه فجر امسال را بسیار مهم و مورد انتظار دانست.

 

 

 

وی خواستار پیگیری مدیران ادارات مرتبط در مباحث اقتصادی و اشتغال شد و از برگزاری جلسات تخصصی با هدف تسریع اجرای پروژه های موضوع سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان خبر داد.

 

 

 

فرماندار درمیان همچنین پیگیری احداث نیروگاه های خورشیدی خانگی، توسعه گلخانه و خوشه های صنایع دستی را در دستور کار ادارات متولی در بحث اشتغال دانست و خواستار تسریع در پیگیری امور مرتبط با آن شد.

 

کد خبر 989971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha