حشد شعبی مرحله دوم عملیات نظامی «زور المقدادیه» را آغاز کرد

فرمانده لشکر «نداء دیالی» وابسته به حشد شعبی از آغاز مرحله دوم عملیات نظامی «زور المقدادیه» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، «زحام الجبوری» فرمانده لشکر «نداء دیالی» وابسته به حشد شعبی امروز(چهارشنبه 14 آبان 1399) گفت: مرحله دوم عملیات نظامی «زور المقدادیه» با هماهنگی لشکر 74 ارتش عراق در شمال المقدادیه (40 کیلومتری شمال شرق بعقوبة) آغاز شد.

 

الجبوری افزود: این عملیات با پشتیبانی هواپیمایی ارتش و نیروی مهندسی انجام می شود. هدف از این عملیات پاکسازی کامل و جامع کرانه های نهر دیاله در منطقه الزور از طریق اهداف اطلاعاتی انتخاب شده است.

 

وی ادامه داد: این عملیات بسیار مهم برای دفع خطر تروریسم از روستاهای آزاد شده در نزدیکی الزور و پایان دادن به وجود هسته های تروریستی داعش انجام می شود.

 

فرمانده لشکر «نداء دیالی» گفت: نتایج این عملیات که در پست و بلندی های زمین های ناهموار به خصوص در باغ های وسیع درحال انجام است، پس از پایان به سرعت اعلام خواهد شد.

 

در همین حال، فرماندهی عملیات الانبار در حشد شعبی اعلام کرد: یک عملیات امنیتی در منطقه وادی الحلکوم و مناطق دیگر که تاثیر امنیتی بر استان الانبار دارند، انجام شده است. این مناطق محیط مناسبی برای تروریستهاست، زیرا از مراکز شهرها و نظارت نیروهای امنیتی دور است. اما تلاش اطلاعاتی حشد شعبی و برنامه ریزی نظامی فرماندهان عملیات و اطلاعات به دست آمده باعث شد تا در یک عملیات ویژه تعدادی از عناصر تروریستی داعش دستگیر شوند.

 

کد خبر 989986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha