امکان بهبود با سم ‌زدایی بدون دارو در کمپ های اعتیاد فارس در ۲۸ روز

کرمی گفت: ۱۰۵ کمپ ترک اعتیاد در استان و ۴۵ کمپ ترک اعتیاد در شهر شیراز فعال هستند که با سم ‌زدایی بدون دارو است طی ۲۸ روز امکان بهبودی را فراهم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان کرمی»، امروز (چهارشنبه 14 آبان) در بازدید از مرکز درمان اعتیاد مردان «نوراندیشان آفرینش» گفت: 105 کمپ ترک اعتیاد در استان فارس فعال است و پیشگیری از اعتیاد مسئولیت تمام افراد جامعه است.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: اعتیاد به قشر خاصی از جامعه تعلق ندارد و خانواده ها و جامعه را در صورت عدم پیشگیری مناسب در معرض خطر قرار می دهد.

وی اضافه کرد: در این میان، اعتیاد به روان‌گردان‌ها نیز مخاطرات بیشتری دارد و باید همه آحاد جامعه شامل مردم و مسئولان برای مبارزه با اعتیاد دست به دست هم دهند.

کرمی تصریح کرد: اراده فردی عامل اصلی ترک اعتیاد است تا در مسیر درست قرار گرفته و فرد مفیدی برای جامعه باشد و مراکز ترک اعتیاد در این راه، یاری رسان های خوبی برای بازگرداندن سلامت افراد آسیب‌دیده از اعتیاد به روال عادی زندگی هستند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس اعلام کرد: 105 کمپ ترک اعتیاد در استان و 45 کمپ ترک اعتیاد در شهر شیراز فعال هستند که با سم ‌زدایی بدون دارو است طی 28 روز امکان بهبودی را فراهم می کنند.

کد خبر 990010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha