گام سوم رزمایش کمک های مومنانه با محوریت مساجد در رباط کریم آغاز شد

با محوریت مساجد شهرستان رباط کریم، گام سوم رزمایش کمک های مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری با توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، در گام سوم کمک های مومنانه و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با هفته وحدت و در سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اقدام به تهیه و توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی در رباط کریم گردید که ۶۰۰ بسته از آن توسط اداره اوقاف و امور خیریه ، ۸۰۰ بسته توسط مسجد جامع شهرک شهید آبشناسان و مابقی در طول یک هفته آینده با محوریت مساجد و ائمه جماعات بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

گفتنی است، در گام سوم کمک های مومنانه نیز ۶۰ هزار ماسک تهیه شده و در کنار غذاهای مهدوی که هر هفته چند هزار پرس طبخ می شود با محوریت مساجد به درب منازل افراد نیازمند برده و تقدیمشان خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در ادامه اقدام به ۵ دوره ضد عفونی معابر گردیده و ۵۰ بسته آبمیوه طبیعی تهیه و بین بیماران مبتلا به کرونا توزیع می شود.

لازم به توضیح است، در گام اول و دوم کمک های مومنانه بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی  تهیه و بین نیازمندان و محرومین توزیع گردید .

کد خبر 990091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha