اقدامات انجام شده در راستای ایجاد آرامش در استان زنجان، اطلاع رسانی شود

فتح‌الله حقیقی بر ضرورت ایجاد آرامش در جامعه تاکید کرد و گفت: اقدامات زیادی در این زمینه انجام شده ولی به دلیل اطلاع رسانی نه چندان مطلوب مردم به آرامش نرسیده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه چهارشنبه در نشست مشورتی جوانان استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: باید از ظرفیت جوانان استان استفاده کرد.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه برگزاری مجمع مشورتی جوانان به شناسایی این ظرفیت ها کمک می کند، ادامه داد: نسل جوان باید بتوانند در فضایی توأم با آرامش، نقطه نظرات خود را به مسئولان انتقال داده و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را منتقل کند.

 

به گفته وی، مجمع مشورتی جوانان استان این فرصت را به جوانان می دهد تا انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات را به صورت آزادانه و شفاف بیان کنند.

 

حقیقی به خروجی مجمع مشورتی جوانان استان اشاره کرد و گفت: یکی از این خروجی ها حضور جوانان زیر ۳۸ سال در پست‌های مدیریتی است.

 

استاندار زنجان به آموزش 20 جوان زیر 38 سال برای تصدی پست های مدیریتی اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت جوانان در دیگر جایگاه ها نیز استفاده شود.

 

وی بر ضرورت ایجاد آرامش در جامعه به عنوان نیاز ضروری اشاره کرد و گفت: اقدامات زیادی در این زمینه انجام شده است ولی به دلیل اطلاع رسانی نه چندان مطلوب، مردم هنوز به آرامش دست نیافته اند.

 

استاندار زنجان ادامه داد: ایجاد اشتغال، کنترل قیمت مرغ، بازگرداندن واحدهای تعطیل به چرخه تولید، توزیع روغن مایع در بازار و سایر اقدامات، همگی در راستای ایجاد آرامش در جامعه انجام شده که باید مردم از همه این اقدامات مطلع شوند.

کد خبر 990094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha