درخشش اعضای کانون صاحب الزمان(عج) روستای آسفیچ درمیان در جشنواره ملی قصه گویی

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای آسفیچ شهرستان درمیان از درخشش اعضای این کانون در جشنواره قصه گویی روستا و عشایر خبر داد.

«فاطمه نظری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به برگزاری جشنواره قصه گویی روستا و عشایر به میزبانی استان هرمزگان، گفت: این جشنواره در ۶ بخش آزاد، کودک و نوجوان، دفاع مقدس، پدربزرگ و مادربزرگ، مسجد روستای ما و خردسال برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای آسفیچ شهرستان درمیان افزود: جشنواره ملی قصه گویی روستا و عشایر در سه گروه دختران و پسران ۷ تا ۱۸ سال، زنان و مردان و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها و بخش ویژه دفاع مقدس بود.

 

 

وی با بیان اینکه اعضای کانون صاحب الزمان (عج) روستای آسفیچ ۲۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند، ادامه داد: پس از داوری ۴۰۰ اثر ارسالی از سراسر کشور به این جشنواره در پایان ۷۰ اثر انتخاب و از این میان ۲۰ اثر برگزیده شدند که سهم خراسان جنوبی نیز ۲نفر بوده است.

 

 

نظری بیان کرد: آثار «محمد حسن حسینی و محمد نظری» در بخش «مسجد روستای ما» از استان خراسان جنوبی در جشنواره قصه گویی روستا و عشایر برگزیده و با اهدای لوح و جوایز نقدی از آنان تقدیر شد.

 

کد خبر 990120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha