تخصیص قریب به ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های خوسف

آخوندی گفت: ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ۱۴ پروژه نیمه تمام شهرستان خوسف از سوی استاندار سابق، به صورت صد درصد تخصیص داده شده است.

«محمدعلی آخوندی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: بخشی اعتبارات استان خراسان جنوبی برای شهرستان ها، بعد از بازدید های استاندار سابق و برای برخی اولویت ها تخصیص داده می شد.

 

 

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه استاندار سابق مرداد ماه سال 98 از ظرفیت های شهرستان خوسف بازدید داشت، گفت: رهاورد این سفر 55 مصوبه بود که از این مصوبات 21 مورد صد در صد محقق شده است.

 

 

آخوندی تصریح کرد: سه مصوبه شهرستان  بالای 80 تا 99 درصد و ۶ مصوبه شهرستان بالای 50 درصد اجرایی شده است.

 

 

وی تصریح کرد: کمتر از  یک تا 25 درصد؛ 16 مصوبه داریم که هنوز یک مصوبه نوسازی مدارس «دیوارکشی مدرسه کوشه سفلی» شروع هم نشده است.

 

 

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه 30 مصوبه سفر استاندار سابق بالای 50 درصد عملیاتی شده است، گفت: مشکل اصلی برخی مصوبات عدم تخصیص اعتبارات است که از ابتدای امسال بسیار ناچیز بوده و در حال پیگیری است.

 

 

 

آخوندی از کمک استاندار سابق برای تکمیل پروژه های مصوبات این سفر به شهرستان خوسف خبر داد و افزود: 4 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های شهرستان خوسف  به صورت صد درصد تخصیص داده شده است.

 

 

وی با بیان اینکه برای تکمیل راه روستایی روبیات-عیلکی 500 میلیون تومان و برای تکمیل راه روستایی یوش به مزاره شاه سلیمان علی 600 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: برای بهسازی جدول گذاری معابر ماژان 200 میلیون تومان و برای احداث پارک در ماژان 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

 

فرماندار خوسف به اختصاص 300 میلیون تومان برای روشنایی بلوار ورودی و خروجی ماژان هم اشاره و تصریح کرد: برای تکمیل استخر سرپوشیده شهر خوسف 450 تومان اختصاص داده شده است، همچنین برای تکمیل این استخر مکاتباتی با بنیاد علوی  انجام شده است.

 

 

آخوندی بیان کرد: از محل کمک های اعتباری استاندار سابق برای تکمیل چمن مصنوعی شهر ماژان 150میلیون تومان و برای آمفی تئاتر استاد ناقوس شهر خوسف 700 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

 

وی ادامه داد: همچنین برای تکمیل دارالقران خوسف 500 میلیون تومان، تکمیل راه روستایی سلم آباد 500 میلیون تومان و برای مرکز جامع سلامت خوسف 200 میلیون تومان و برای مجتمع آب درمانی آبگرم لوت در بحث مخابرات و برق 150 میلیون تومان اختصاص داده شده تا این پروژه ها تکمیل شود.

 

 

وی گفت: همچنین برای روشنایی مزار شاه سلیمان علی 50 میلیون تومان و برای تکمیل استخر ذخیره آب کشاورزی خوسف 100 میلیون به جهاد کشاورزی اختصاص داده شد.

 

 

فرماندار خوسف بیان کرد: در مجموع 4 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای 14 پروژه نیمه تکمیل خوسف از محل سفر استاندار سابق پیش بینی شده است.

کد خبر 990237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha