نماز جمعه در یک شهر خراسان جنوبی اقامه می شود

امینی گفت: نماز جمعه فردا ۱۶ آبان ماه در یک شهر (خوسف) خراسان جنوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

«ابوالفضل امینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فردا جمعه شانزدهم آبان ماه در یک نقطه از ۲۶ پایگاه نماز جمعه این استان اقامه می‌شود. 

 

مسئول ستادهای نماز جمعه استان خراسان جنوبی بیان کرد: نمازجمعه این هفته در شهر خوسف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه به علت تمدید محدودیت‌های کرونایی و عدم بهبود وضعیت در خراسان جنوبی، نماز عبادی سیاسی جمعه فردا در سایر شهرستان‌ها برگزار نخواهد شد، افزود: براساس اعلام ستاد استانی مبارزه با کرونا، به دلیل وضعیت قرمز کرونایی شهرستان‌های بیرجند، قاین، طبس، سرایان، سربیشه، بشرویه، نهبندان، زیرکوه، فردوس و درمیان، فردا در این مناطق امکان اقامه نماز جمعه میسر نیست.

 

امینی ادامه داد: آئین نماز جمعه در خوسف نیز با کمترین زمان ممکن همراه با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی محل برپایی آن، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار می‌شود.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه استان خراسان جنوبی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نمازگزاران همچنین به همراه داشتن ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، مهر و سجاده شخصی ضروری دانست و گفت: از مردم می‌خواهیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به بهبود شرایط و کاهش مبتلایان کمک کنند.

 

 

کد خبر 990274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha