گروه های جهادی در میدان مبارزه با بیماری کرونا

پرنیان بر لزوم هماهنگی و همدلی بین گروه های جهادی بسیج سازندگی مبارزه با بحران کرونا تاکید کرد و گفت: همدلی و همراهی و برنامه ریزی منسجم بستر کنترل بحران کروناست.

«ضرغام پرنیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: جهادگران استان لرستان در لبیک به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ورود جوانان مومن انقلابی در مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا، آماده حضور در این عرصه است.

 

دبیر مجمع گروه های جهادی استان لرستان افزود: مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان لرستان در این راستا نشستی را با نماینده ولی فقیه در استان به نیابت از مقام معظم رهبری جهت هم اندیشی و لبیک به دستور مقام معظم رهبری برگزار کرده است.

 

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور نمایندگان گروه های جهادی بسیج سازندگی استان برگزار شد، افزود: در این جلسه  نظرات جهادگران مطرح شد و توضیحاتی در خصوص شبکه عظیم  شورا های  جهادی در شهرستان ها، استان و کشور ارائه شد.

 

پرنیان بیان کرد: در این جلسه برنامه های در خصوص هم اندیشی و  ایجاد هماهنگی در فعالیت همه گروه های جهادی که در کنار مجمع جهادی بسیج سازندگی و دیگر ظرفیت های جهادی مانند هیئت ها و موکب ها، سازمان های مردم نهاد و هر قرارگاه استانی که می خواهد در حوزه مبارزه با کرونا  کار کند ارائه شد.

 

وی افزود: تلاش می شود همه ظرفیت ها ی موجود برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و کمک به مردم به کارگرفته شوند.

 

پرنیان بیان کرد: دستور العمل ها و پروتکل هایی که ستاد کرونا و شبکه  علوم پزشکی در نظر دارند و خلاء های که در زمینه مبارزه با بحران کرونا احساس می شود، با مشارکت گروه های جهادی بسیج سازندگی و تقسیم کار در این زمینه  در جامعه اجرایی می شود.

 

وی افزود: جهت موفقیت در این هدف تلاش می شود ظرفیت های گروه های جهادی و فعالان در عرصه مقابله با بحران کرونا سنجیده شده و با برنامه ریزی فعالیت های اجرایی هدفمند در استان آغاز شود.

 

پرنیان با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج سازندگی از زمان شیوع ویروس کرونا عملکرد درخشانی در زمینه کمک به مردم، نیازمندان و مبارزه با شیوع ویروس کرونا داشته اند، ظهار کرد: تلاش می شود با رویکرد جدید و روش های جدید در کنار جامعه علوم پزشکی این بحران کنترل شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برای از بین بردن موازی کاری ها و خلاء های، جلسات هم اندیشی فعالان عرصه  مقابله با بحران کرونا بویژه گروه های جهادی به صورت مستمر با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

 

دبیر مجمع گروه های جهادی استان لرستان اظهار کرد: آغوش شوراهای جهادی و مجمع جهادی جهادگران استان لرستان برای هر هم اندیشی که در راستای مبارزه با کرونا ویروس باشد باز می باشد.

 

پرنیان با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به بیماری کرونا در هفته های اخیر، گفت: از عموم مردم استان تقاضا می شود رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مورد توجه قرار داده و برای صیانت از سلامت خود، خانواده و آحاد مردم جامعه به دستور العمل های ستاد مقابله با بیماری کرونا توجه جدی داشته باشند.

 

دبیر مجمع گروه های جهادی بسیج سازندگی استان لرستان با بیان اینکه گروه های جهادی برای مقابله با بحران کرونا در کنار مردم و کادر درمان خواهند بود، گفت: کادر درمان در سنگر مبارزه با این بیماری قرار دارد و برای جلوگیری از خستگی بیشتر کادر پزشکی لازم است مردم به دستورالعمل های ارائه شده برای مقابله با بیماری کرونا توجه بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 990290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha