محرومیت زدایی مهم ترین رویکرد بسیج سازندگی است

سرهنگ جهانبخش با تجلیل از خدمات بنیاد مستضعفین در راستای محرومیت زدایی، گفت: محرومیت زدایی را مهم ترین رویکرد بسیج سازندگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احسان جهانبخش» امروز(15 آبان) در نشستی با نماینده بنیاد مستضعفان، اظهار داشت: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت خیرین و گروه های جهادی در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم تلاش می کند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان افزود: تلاش می شود  نیازمندان واقعی و مناطق محروم شناسایی و در راستای تقویت خدمت رسانی در این عرصه ها اقدام شود.

 

وی بیان کرد: تهیه و اهدای جهیزیه به نوعروسان جوان  در سطح استان،  توزیع البسه و پوشاک بین دانش آموزان و افراد نیازمند، تهیه و توزیع بسته های غذایی بین خانواده های نیازمند، توزیع کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند، مساعدت مالی به نیازمندان به کمک به بهبود وضعیت مسکن محرومان  و مشارکت جدی در راستای مقابله با بحران کرونا بویژه در مناطق محروم از جمله برنامه های بسیج سازندگی است.

 

سرهنگ جهانبخش خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین و قرارگاه محرومیت زدایی در حوزه مردم یاری و مردم نوازی اقدامات مناسبی در سطح استان انجام می شود.

 

مسئول بسیح سازندگی استان لرستان همچنین با برشمردن برخی برنامه های بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی از چهره استان لرستان، گفت: نشست امروز با رویکرد هماهنگی بسیج سازندگی با بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی برگزار شده است.

 

عبدالهی نماینده بنیاد مستضعفان هم در این جلسه با اشاره به تلاشهای جهادگران و خدمت رسانی های انجام شده در مناطق محروم گفت: با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بنیاد مستضعفان، برای حمایت و پشتیبانی از گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی از روستاها برنامه داریم.

 

کد خبر 990313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha