در منازعات بین دستگاهی نباید به منافع مردم آسیبی وارد شود

میر غضنفری با بیان اینکه نمی گذاریم به منافع مردم در منازعات بین دستگاهی آسیبی وارد شود، گفت: در کنار نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر انزلی ایستاده ایم و مشکلاتی که به منافع مردم و اقتصاد شهر صدمه می زند را شناسایی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میر غضنفری» امروز (پنج‌شنبه، 15 آبان ) در جلسه رفع موانع ابنیه میراثی که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: محدودیت منابع مالی دلیل موجهی برای بلاتکیفی وضعیت مالکیت ابنیه میراثی نیست. ملاک عمل ما قانون است و با بررسی تمام موارد قانونی راهی برای بیرون رفت از مشکلی که مردم با آن مواجه هستند، خواهیم یافت.

 

فرماندار انزلی تصریح کرد: بخشی از بافت اصلی شهر انزلی در اختیار میراث فرهنگی است مانند ابنیه اقبال، گراند هتل و ... که دارای مالکیت شخصی است و حاکمیت می تواند با رایزنی مشکل مجموعه را حل و وضعیت آنان را تعیین تکلیف کند.

 

به گفته وی فرمانداری می تواند مدارس و هرمکانی که متعلق به دولت است را با اولویت کار فرهنگی در اختیار افراد واجد شرایطی که بتواند کسب و کار فرهنگی ایجاد کنند، قرار دهد.

 

میرغضنفری تاکید کرد: برای خروج از بن بست معیشتی آماده هرگونه همکاری در این زمینه هستیم و در این راه از کمک بخش خصوصی بهره می گیریم. انزلی آمادگی ایجاد بازار شب در چارچوب فرهنگ و سنت گیلان را نیز دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ضوابط قانونی برای ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی در انزلی بررسی خواهد شد چراکه این نمایشگاه‌ها در ایجاد اشتغال برای منطقه بسیار موثر خواهند بود .

 

کد خبر 990316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha