۳۵ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد

معاشرتی گفت: ۳۵ بسته غذایی که به همت خیرین تهیه شده بود توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) آستارا بین نیازمندان توزیع شد.

«رضا معاشرتی» امروز (پنجشنبه، ۱۵ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا،اظهارکرد: ۳۵ بسته غذایی به ارزش پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان آستارا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه این بسته های غذایی شامل رب گوجه، روغن، سویا، ماکارونی، برنج، حبوبات، نمک، سیب زمینی و سیب  بود که توسط اعضای کانون در بین نیازمندان توزیع شد، افزود: هزینه بسته های غذایی را خیرین پرداخت کرده بودند.

 

وی به اقدامات جهادی کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) با همکاری پایگاه شهید عظیم نوروزی اشاره کرد و گفت: برای واحد مسکونی یک نیازمند در روستای سیبلی بخش لوندویل ۸۰۰ عدد بلوک خریداری و دیوار حیاط وی حصارکشی و درب منزلش نیز خریداری و نصب شد.

 

معاشرتی تصریح کرد: برای حصارکشی و نصب درب این نیازمند چهار میلیون تومان هزینه شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا به ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای یک نیازمند دیگر در روستای شیخ علی محله بیجاربین اشاره کرد و افزود: این اقدامات با صرف هزینه ای بالغ بر هشت میلیون تومان انجام شد و ۱۸ عضو کانون و پایگاه بسیج در ساخت سرویس بهداشتی و حمام مشارکت داشتند.

 

معاشرتی با اشاره به بازدید علمی اعضای کانون امام مهدی(عج) و پایگاه بسیج شهید نوروزی از منطقه ویژه اقتصادی آستارا،خاطرنشان کرد: در این بازدید اعضای کانون و بسیج از ظرفیت های اقتصادی این منطقه آشنا شدند.

کد خبر 990317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha