۱۶۰ شهروند آستارایی ویزیت رایگان شدند

حریری گفت: با هدف کمک و یاری به افراد بی بضاعت و ارتقای سلامت جامعه، ۱۶۰ شهروند آستارایی ویزیت رایگان شدند.

«فرتاش حریری» در حاشیه اجرای برنامه ویزیت رایگان در محل مسجد میرزا شهر آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب و با مشارکت پایگاه بسیج شهید محمدزاده، هیئت امنای مسجد و بسیج جامعه پزشکی، ۱۶۰ شهروند آستارایی ویزیت رایگان شدند.

 

عضو شورای دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه بندر آستارا افزود: در این طرح پزشکان با تخصص های گوناگون نسبت به معاینه شهروندان در زمینه های؛ کنترل فشار خون، تست دیابت و سایر موارد پزشکی پرداخته و مشاوره های درمانی را نیز به آنان ارائه کردند.

 

وی با بیان اینکه ویزیت رایگان شهروندان با هدف کمک و یاری به افراد بی بضاعت که توان پرداخت هزینه پزشکی و درمانی را ندارند و ارتقای سلامت جامعه انجام شد، تصریح کرد: اینگونه طرح هایی که ارتقای سلامت جامعه را به دنبال دارد باید استمرار یابد.

 

حریری با اشاره به اینکه ویزیت رایگان بیماران با رعایت کامل دستوراالعمل‌های بهداشتی انجام شد، گفت: در مناسبت های مختلف ویزیت رایگان شهروندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب انجام می شود.

 

عضو شورای دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه بندر آستارا یکی از شاخصه های توسعه کشور را ارتقای نظام سلامت دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می ‌شود در حد امکان از ظرفیت کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای خدمت ‌رسانی به مردم و حضور پزشکان متخصص در مساجد به‌ منظور ویزیت رایگان استفاده شود و در این راستا برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان سال طرح های ویزیت رایگان انجام شود.

کد خبر 990333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha