۵ هزار بسته غذایی در مشهد توزیع شد

فولاد با بیان اینکه بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها به نیت ۱۴ معصوم تا پایان سال در ۱۴ رزمایش بسته های معیشتی را در مناطق حاشیه شهر توریع خواهد کرد، گفت: پنج هزار بسته غذایی در دهمین رزمایش کمک مومنانه بین محرومان و نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

«محمدجواد فولاد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، با اشاره به برگزاری دهمین رزمایش کمک مومنانه همزمان با هفته وحدت بیان کرد: بنیاد بین اللمی خیریه آبشار عاطفه ها بر اساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب در جهت کمک مومنانه مواسات و همدلی  با برنامه ریزی گام به گام به منظور تامین امرار معایش نیازمندان اقدام به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی نموده است.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها افزود: امروز دهمین رزمایش مومنانه در مشهد به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) همزمان با سراسر کشور در کلیه شعب این بنیاد در سراسر کشور برگزار شده که در مشهد در سالن ورزشی آستان قدس رضوی این رزمایش با حضور مسئولین و بحث منشور کرونا برگزار شد.

 

وی با بیان ابنکه این حرکت برای تشویق دیگر نیکوکاران و خیرین به امر مشارکت است؛ افزود: در دهمین رزمایش کمک مومنانه تعداد پنج هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان  تهیه و به دست خانواده های کم برخوردار و نیازمند می رسد.

 

فولاد بیان کرد: این بسته ها در مناطق حاشیه نشینی و در محله های طبرسی، باهنر، توس، منطقه خواجه ربیع بین خانواده های تحت حمایت آبشار عاطفه ها توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها به نیت 14 معصوم تا پایان سال در 14 رزمایش بسته های معیشتی را در مناطق حاشیه شهر توریع خواهد کرد؛ در خصوص فعالیت های بنیاد در جهت حمایت از خانواده های نیازمند گفت: ما برای خانواده های تحت حمایت بنیاد آبشار عاطفه ها خدمات درمانی، مستمری، اشتغال و کارافرینی و امور فرهنگی ورزشی، رسیدگی به بحث های زیارتی و اردویی داریم البته مباحث زیاد در اهداف این مجموعه قرار گرفته است.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها خاطر نشان کرد: مهمترین عامل برای مشارکت بیشتر خیرین اطلاع رسانی رسانه ها هستند که با انعکاس به جامعه سطح مشارکت اجتماعی را می توانند افزایش دهند و هر زمان که رسانه ها پای کار می آیند و اعتماد سازی در جامعه به وجود می آورند خیرین بیشتری در این طرح کمک می کنند.

 

 

کد خبر 990341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha