ترامپ در پی تشدید هیجانات اجتماعی  برای تغییر جو انتخاباتی  به نفع خود است

کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به اینکه ترامپ سعی دارد تا با تکیه بر تیم حقوقی خود از خلاء های قانونی به نفع خود بهره برداری کند، گفت: در حال حاضر ترامپ در پی تشدید هیجانات اجتماعی است تا شاید بتواند جو انتخاباتی را به نفع خود تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ابراهیم متقی، کارشناس مسائل آمریکا شب گذشته (پنجشنبه ۱۵ آبان) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: ترامپ سعی دارد تا با تکیه بر تیم حقوقی خود از خلاء های قانونی به نفع خود بهره برداری کند. ترامپ براساس تجربه 30 ساله فعالیت های حقوقی خود، از پرداخت مالیات سر باز می زد و برای دیگران مشکل آفرینی می کرد حالا هم با تکیه بر تیم حقوقی قوی و خبره خود سعی بر بهره برداری از خلاء های قانونی دارد تا بدین روش شاید بتواند از شکست رهایی یابد.


او ادامه داد: در حال حاضر ترامپ در پی تشدید هیجانات اجتماعی است تا شاید بتواند جو انتخاباتی را به نفع خود تغییر دهد این در حالیست که در سوی مقابل، بایدن با الگوی رفتاری کاملاً ساختار منشانه، از طریق صبر و حوصله کار خود را به پیش می برد.


متقی تصریح کرد: تفکر ترامپ اینست که نباید شکست را به راحتی پذیرفت پس سعی دارد تا در 264 رای الکترال بایدن تغییر ایجاد کند و ورق را برگرداند.


این کارشناس گفت: بایدن هرگز نمی تواند حریف بازی های شارلاتان مابانه ترامپ شود اما با تکیه بر ساختار سیاسی خود ممکن است برنده میدان گردد. روی هم رفته فضای ملتهب امروز آمریکا، متاثر از قطبی شدن جو انتخاباتی است.

 

متقی اساس کاندیدا شدن بایدن از سوی دموکراتها را همراه با ابهام عنوان کرد و افزود: همان سکتاریسمی که سال 2016 خانم هیلاری کلینتون را کاندیدا کرد امسال هم بایدن را کاندیدا کرده است این سکتاریسم در مقاطع مختلف بنا به نیاز فضای سیاسی، با وارد کردن افرادی خاص، سعی بر ایجاد تغییر در روند سیاسی و مدیریتی دولت دارد.

کد خبر 990376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha