آیین  استقبال از ۲ شهید گمنام در رفسنجان برگزار شد

با حضور فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش در استان کرمان و جمعی از‌ مسئولین  استانی و شهرستانی ۲ شهید گمنام در رفسنجان مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ امیر غلامعلیان روز شنبه (۶ دی)  در آئین استقبال از شهدای گمنام در رفسنجان با اشاره به اینکه در محضر شهدا قسم یاد می کنیم تا جان در بدن داریم در راه دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ذره ای کوتاهی نکنیم و کشتی انقلاب اسلامی را به مقصود برسانیم؛ بیان کرد: شرایط امروز در کشور مانند شرایط دوران‌ جنگ و دفاع مقدس است.

 

 

 

 فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش اظهار کرد: در دوران‌ دفاع مقدس مقاومت رزمنده ها در جبهه جنگ و نیز پشتیبانی ملت ایران‌ از رزمندگان موجب شد حتی یک وجب از خاک ایران‌ به دست‌ دشمن‌ نیفتد امروز هم با وجود بیماری منحوس کرونا  سنگر امنیت‌ و محافظت‌ از بیماران و جان‌ مردم به دست‌ مدافعان‌ سلامت قرار دارد.

 

 


وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون کادر درمان و بهداشت که همه هستی و زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و از جان‌ خود هم در این‌ راه گذشتند افزود: خوشبختانه این‌ بیماری در وضعیت کنترل است که به همت و رشادت های کادر درمان‌ و نیز رعایت های مردم‌ به این‌ وضعیت‌ مطلوب رسیدیم‌ که باید اینک رعایت‌ ها ادامه داشته باشد تا به کلی این‌ ویروس ریشه کن‌ شود.

 

 

 

غلامعلیان‌ ادامه داد: به محض شیوع ویروس کرونا در کشورمان، ارتش جمهوری اسلامی وارد عرصه شد و با برپایی بیش از ۲۸ ایستگاه پایش و غربالگری در سطح شهرستان های استان‌ کرمان، بیش از ۵۰‌ هزار نفر مورد پایش قرار گرفتند.

 

 


وی تصریح‌ کرد: ارتش جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارد و نقاهت گاه‌ ها و استراحت گاه هایی در سطح‌ شهرستان‌ های استان‌ راه اندازی کرده است تا به بیماران خدمات ارائه کند.

 

 

 

 

 

در آستانه شهادت حضرت‌ فاطمه (س) و نخستین‌ سالگرد شهادت حاج‌ قاسم‌ سلیمانی ۷‌ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد استان‌ کرمان‌ شدند  که ۲ پیکر مطهر این‌ شهدا قرار  است یکشنبه هفتم‌ دی ماه‌ در دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان‌ آرام‌ گیرند.

 

 


رفسنجان میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس است و در بدو ورود به رفسنجان، در سردیس دانشگاه علوم‌ پزشکی مورد استقبال جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مدافعان‌ سلامت قرار گرفتند.

 

 

مراسم تشییع خودرویی پیکر مطهر دو شهید گمنام در معابر و خیابان های اصلی شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی عصر امروز از ساعت ۱۵ برگزار می شود. 

 

 

آئین تدفین این شهدای گرانقدر یکشنبه ۷ دی ماه در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خواهد بود.

 

کد خبر 990380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha