اختلافات نباید به اسباب کدورت نظام تبدیل شود/ احساس خطر دشمنان از رشد اسلام گرایی

حجت الاسلام فاضلی،گفت: اختلافات نباید به اسباب کدورت نظام تبدیل شود و توجه به این اختلافات سبب می شود امثال مکرون ها که مهره ای استکبار و مزدور صهیونیست هستند دست به اهانت زنند بنابراین باید مسلمانان با همدلی و وحدت از نفوذ دشمن جلوگیری کنند.

 حجت الاسلام حجت الله فاضلی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) عمل شنیع، قبیح است و اینکار زشت رئیس جمهور فرانسه محکوم است.

 

وی خاطرنشان کرد: صحبت های رئیس جمهور فرانسه که با شعار آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر اهانت می کند این واقعیت را فاش کرده که ندای دفاع از حقوق بشر و آزادی حرفی بیش نیست و واقعیت ندارد چرا که اهانت به پیامبر را در جهت آزادی بیان اعلام کردند ولی تحقیق پیرامون هولوکاست را خلاف قانون می دانند.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه  افزود: ترس سران اروپا از این است که دست آنها برای جوانان و جامعه غربی فاش شده و پوشالی بودن مکتب لیبرالیسم و سرمایه داری و شعارهای دفاع از حقوق بشریت حرفی بیش نیست و گرایش به مکتب تعالی بخش اسلام به عنوان راه سعادت و برون رفت است و توهین سران اروپا به ساحت پیامبر گویای این واقعیت است که اخرین حربه آنها توهین بوده و بدینوسیله کینه خود را پیاده می کنند.

 

حجت الاسلام فاضلی بابیان اینکه دشمنان از رشد اسلام می هراسند، تصریح کرد: دشمنان از رشد اسلام گرایی احساس خطر می کنند، با تمام ترفتدها و تبلیغاتی که در جهت اسلام هراسی داشتند اما خوشبختانه اسلام محبوب تر شده و دشمنان این دین الهی با تمام عده و عده ای از جمله نیروهای تکفیری نتوانستند در برابر جبهه مقاومت ایستادگی کنند .

 

کد خبر 990428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha