کلاس‌های درس شهرستان جهرم در تمام پایه ها مجازی شد

نیک فر گفت: از فردا شنبه ۱۷ آبان ماه کلاس‌های درس شهرستان جهرم حتی برای کلاس اولی‌ها و مناطق روستایی مجازی برگزار می شود.

«مهدی نیک فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، به مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان جهرم در راستای ادامه فعالیت آموزشی مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا و ضرورت ایجاد حساسیت بیشتر در جامعه و حفاظت از سلامتی فرهنگیان، دانش آموزان و آحاد مردم، به مدت یک هفته از روز شنبه ۱۷ آبان‌ماه، فعالیت مدارس در شهرستان جهرم به صورت مجازی انجام می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه این روند برای دانش آموزان کلاس اولی و دانش آموزان مناطق کم جمعیت و روستایی نیز انجام می شود، افزود: در خصوص مهد کودک ها و پیش دبستانیها نیز کماکان  آموزش ها به صورت کاملا مجازی ادامه پیدا می کند.

 

نیک فر با اشاره به اینکه نحوه ادامه برنامه آموزشی مدارس تابع اعلام وضعیت شهرستان بوده و از طرف ستاد کرونای جهرم اعلام می شود، خاطرنشان کرد: این مهم پس از تعیین مهلت اعلام شده از سوی آموزش و پرورش جهرم اطلاع رسانی می شود.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مدارس، عنوان کرد: مدیران مدارس باید با توجه به شرایط و وضعیت جامعه، رعایت سایر جوانب بهداشتی را داشته باشند.

 

به گزارش شبستان، از ابتدای سال تحصیلی جدید، و با توجه به وضعیت شهرستان جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا، فعالیت آموزشی مدارس به صورت غیر حضوری انجام شده است.

کد خبر 990430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha