راه حل مشکلات کشور همانا تحقق ایران قوی است 

حجت الاسلام حمید بامری گفت: اگر چه تحریم‌های ظالمانه آمریکا در دشواری شرایط کنونی مردم تاثیرگذار است اما راه حل مشکلات همانا تحقق ایران قوی است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۶ آبان حجت الاسلام «حمید بامری» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: انحطاط دولت آمریکا و انهدام آن قطعی و محتوم است البته آمد و شد این دولت و آن دولت، ممکن است که این زوال و افول را برای مدتی به تاخیر یا تعجیل بیاندازد اما حقیقت این است که آمریکا به پایان خط رسیده است.









امام جمعه زهکلوت خاطرنشان کرد: اگر چه تحریم‌های ظالمانه آمریکا در دشواری شرایط کنونی مردم تاثیرگذار است اما اگر مسئولین کشور به اقتصاد مقاومتی و امن، مقاومت فرهنگی هوشمندانه و امنیت پایدار داخلی و خارجی توجه بیشتری کنند بسیاری از مشکلات ما حل می شود و راه حل مشکلات همانا تحقق ایران قوی است.










وی با نگاهى به فرداى فاسدترین انتخابات آمریكا، اظهار کرد: این انتخابات از جمله پر مشاركت‌ ترین انتخابات است كه احتمالا قریب 150میلیون نفر در آن شركت می کنند اما در عین حال، به اذعان هر ۲ كاندیدا، این انتخابات آكنده از فساد، بداخلاقى، وحشت و ترس بوده كه چندین هفته است سایه ترس و وحشت یك جنگ داخلى را بر سر ایالات افكنده‌ و به احتمال زیاد ادامه می یابد علاوه بر این‌ تاثیراتى بر منطقه و جهان نیز می گذارد.










حجت الاسلام بامری آمریكا را مظهر شیطان در جهان امروز و فرعون زمانه، قلمداد کرد و افزود: نگاه استعلایى و برترى‌جویانه در ذات فرهنگ، سبك زندگى و ساختار حكومتى آمریکا مندرج است و از این رو تفاوت چندانی میان بایدن و ترامپ نیست.








خطیب جمعه زهکلوت تصریح کرد: ركن اصلى سیاست خارجى آمریكا حمایت‌ بى‌چون و چرا از رژیم صهیونیستى است و کلیه سیاست‌هاى روساى جمهوری این كشور كه عضو لابى خبیثِ جهانى صهیونیسم هستند بر همین مدار است.








وی بیان کرد: بر خلاف درشت‌ نمایى رسانه‌اى و بزک سازى حضور بایدن و دشوار نمایى حضور ترامپ، اتفاق عمده‌اى كه پس از انتخاب هر یك از این ۲ نفر می افتد، چند هفته شوک روانى مثبت یا منفى است و در واقع با رفتن این نامزد و آمدن آن یكى اتفاق خاصى رخ نمی دهد.








حجت الاسلام بامری تاکید کرد: به فرموده رهبر حكیم انقلاب اسلامى، بصیرت حقیقى دیدن تهدیدها و فرصت‌ها به اندازه واقعى آن است، تهدید نمایى آمدن ترامپ و فرصت ‌نمایى حضور بایدن، اگر ناآگاهانه باشد نشان‌ بى بصیرتى و غفلت سیاسى و اگر آگاهانه باشد نشان وادادگى و خیانت است.









امام جمعه زهکلوت ابراز کرد: نظام اسلامی به پشتوانه الطاف الهی و نگاه کریمانه امام زمان (عج)، هدایت‌های رهبرحکیم انقلاب و با اعتماد به استقامت کم‌ نظیر ملت بزرگ و تاریخ ‌ساز ایران، وارد هیچ‌گونه گفتگویی با آمریکا نمی شود بلکه با نگاه به تجربه برجام با اتخاذ سیاست‌های بازدارنده و مستحکم راه خود را ادامه می دهد.









وی عنوان کرد: کلیه مسئولین نظام اسلامی با پرهیز از حاشیه‌ سازی و غنمیت شمردن فرصت باید بیش از گذشته توجه خود را صرف یافتن راه‌های علاج حل مشکلات مردم و پیشرفت همه‌ جانبه کشور با نگاه درون‌زا کنند.

 

 

 

 

 

 




حجت الاسلام بامری تقارن عید میلاد و ۱۳ آبان را فرصتی برای طرح مسائل اصلی و راهبردی اسلام و جهان اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: برخلاف غفلت بسیاری از نخبگان و عالمان جهان اسلام و علی رغم لج‌بازی بسیاری از دولت ها و جریان های خودفروخته، دشمن بیش از ایشان، اهمیت وحدت را به عنوان نسخه علاج دردهای مزمن جهان اسلام فهمید بنابراین از اول انقلاب دست به کار شد.











خطیب جمعه زهکلوت تصریح کرد: تولید فکر و اندیشه تکفیری و تشکیل جریان ها و گروه های تکفیری، ۲ راهبرد صهیونیسم و آمریکا و ارتجاع منطقه به سردمداری آمریکا، آل‌سعود و صحنه‌گردانی صهیونیسم جهانی است و حوادث تلخی را در مخدوش جلوه دادن چهره تابناک اسلام رقم زد.











وی ادامه داد: یکی دیگر از تلاش‌های دشمن که تولید فکرها و جریان‌ها برای آن انجام شد، فراموشی ‌سازی مسئله اول جهان اسلام یعنی فلسطین بود که تاکنون با شدت ادامه یافته است.











حجت الاسلام بامری اظهار کرد: نمایش رسوای عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی است، البته این نمایش رسوا راه به جایی نمی برد جایی که خائنانی از داخل فلسطین و به نام مردم فلسطین با عادی‌سازی روابط نتوانستند کاری کنند و ذلیلانه مردند و فراموش شدند تحرکات برخی کشورهای کوچک و مفلوک، قطعا راه به جایی نمی برد و فلسطین، فلسطین شده و رژیم صهیونیستی محو می شود.
















وی عنوان کرد: پرده آخر، معارضه با اسلام در خیمه شب بازی کاریکاتور اهانت به چهره نورانی پیامبر اعظم توسط فردی کاریکاتوریست پلید در یک نشریه معمولی فرانسوی است، اقدامات رئیس دولت فرانسه و حمایت از این جنایت به بهانه قتل یک نفر جای شگفتی ندارد.












حجت الاسلام بامری تاکید کرد: این امر نشانگر ذات وحشی و ظلمانی تمدن غرب است که نور اسلام را بر نمی‌تابد و همچنین نمایانگر توطئه صهیونیست‌ها به دست دولت فرانسه است که با تمام وجود پشت سر یک کاریکاتور معمولی که نشان از سقوط هنر غربی دارد ایستاده و نماد رفتار دوگانه فرانسه و اروپا است.











امام جمعه زهکلوت ابراز کرد: دفاع تمام قد از صدام جانی در جنگ ۸ ساله و پناه دادن به یکی از منفورترین گروه های تروریستی با کارنامه سیاه ۱۷هزار ترور، نشانه‌ عمق کینه و عصبانیت آنان از اسلام، قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) و انقلاب اسلامی ما است.











وی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به شیوع جدید بیماری کرونا در فصل پاییز و احتمالا زمستان از مردم می خواهیم که برای حفظ سلامت خود و جامعه، رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند، از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم مسافرت و خودداری ازحضور در اجتماعات شلوغ، چرا که رعایت این نکات کمک به روند کنترل این بیماری خطرناک کمک می کند.

کد خبر 990433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha