راه برون‌رفت از مشکلات در کشور  اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه جزیره هرمز گفت: تنها راه برون رفت از این مشکلات، اقتصاد مقاومتی است و با اصلاح ساختارهای بانک مرکزی، برنامه و بودجه و اتکا به توانمندی های داخلی که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است می توان بر این مشکلات به یاری حق فائق آمد.

حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه جزیره هرمز در خطه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با گزامیداشت سالروز شهادت طهرانی مقدم  اظهارداشت: این شهید والامقام پدر موشکی ایران، دانشمندی برجسته و دارای نگاهی بلند بود و کار بزرگی برای صنعت موشکی ایران کرد.

 

امام جمعه هرمز درخصوص تحلیل رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات آمریکا افزود: رفت و آمد رییسان جمهوری آمریکا هیچ تاثیری بر رفتار ایران ندارد.

 

وی گفت: اینکه چه کسی در انتخابات آمریکا رأی بیاورد مهم نیست آنچه مهم است این است که گره زدن اقتصاد ایران به انتخابات آمریکا کار غلطی است. بایدن و ترامپ در دشمنی با نظام اسلامی تفاوتی ندارند.

 

حجت الاسلام بهزادی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: هر دولتی که در آمریکا سر کار بیاید، عروسک خیمه شب بازی رژیم صهیونیستی است.

 

امام جمعه هرمز گفت: تنها راه برون رفت از این مشکلات، اقتصاد مقاومتی است و با اصلاح ساختارهای بانک مرکزی، برنامه و بودجه و اتکا به توانمندی های داخلی که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است می توان بر این مشکلات به یاری حق فائق آمد.

 

وی موضع مقام معظم رهبری در مورد مساله قره باغ را حکیمانه و مقتدرانه دانست و افزود: گرانی‌های افسارگسیخته داخل کشور توجیهی ندارند.

 

بهزادی با اشاره به جنگ آذربایجان و ارمنستان گفت:  سرزمین‌های اشتغال شده باید مطابق با حقوق بین‌المللی و احترام به تمامیت ارضی کشورها آزادسازی شود.

 

وی افزود: البته باید امنیت ارامنه در قره باغ باید حفظ شود و به جان آن‌ها تعرضی نشود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی جزیره هرمز در ادامه با انتقاد از آمار بالای مرگ و میر بیماری کرونا گفت: متاسفانه آمار مبتلایان و میزان مرگ و میر بیماری کرونا در ایران بسیار زیاد شده که این امر جای نگرانی دارد و این در حالی است که رعایت کردن و پیشگیری از آن بیماری در دست خود ما می باشد و هر کسی که به فکر سلامتی خود و خانواده اش است باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کند تا این بیماری ریشه کن شود.

 

امام جمعه هرمز در پایان با اشاره به مشکلات جزیره هرمز گفت : اکنون قریب به یک ماه است که شناور لندیگرافت برای رساندن ارزاق  نظیر آرد  ، سیلندر گاز و ارزاق فروشگاهی به این چزیره تردد نکرده که از مسئولان بنیاد برکت  و استانداری هرمزگان خواهش میکنیم به این مشکل ورود کنند.

 

بهزادی با اشاره به گرانی کالا در جزیره هرمز گفت باتوجه به هزینه های جابه جایی اجناس به این جزیره متاسفانه قیمت ها واقعی به دست شهروندان نمی رسد.

 

امام جمعه هرمز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردم جزیره نیشین هرمز گفت: عمران جزایر استانداری همانطوری که به جزیره  بوموسی و دیگر جزایرخدمات میدهد به این جزیره هم باید خدمات بدهد و این مشکل را رسیدیگی کنند.

کد خبر 990461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha