تامین ودیعه مسکن برای جابه جایی ۲۵ منزل مسکونی پرخطر در منبع آب

شریعتی با اشاره به ۲۵ منزل مسکونی واقع در منطقه بسیار پرخطر منبع آب گفت: می‌توان تا زمان آماده‌‌سازی ۱۶۰۰ واحد مسکونی مدنظر برای ساکنان این منازل ودیعه مسکن تامین و آنها را از این منطقه پرخطر خارج کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (جمعه 16 آبان) در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی 400 پروژه عمرانی و غیرعمرانی در منطقه منبع اهواز که به همت بسیج سازندگی خوزستان انجام  می‌گیرد اظهار کرد: خوشبختانه برای این اقدام شرکت توسعه نیشکر در حال تامین مصالح است و خوشبختانه سایر ارگان‌های مرتبط به همین شکل در حال انجام وظایف محوله هستند.

 

استاندار خوزستان در رابطه با موضوع خطرات احتمالی تپه‌های کوی منبع آب افزود: اداره کل مدیریت بحران مسئول پیگیری ماشین‌آلات و لودر برای این کار است تا رضایت مردم جلب شود؛ در بسیاری مواقع مواردی را مشاهده می‌کنیم که زیاد توجه ما را جلب نمی‌کند اما همان معضلی برای مردم است و باید آن را برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه ما در کنار قرارگاه جهاد سازندگی هستیم اضافه کرد: راه حل اصولی حل معضل تپه‌های منبع آب ساخت یک هزار و 600 واحد مسکونی است که کار آن آغاز شده اما ممکن است ساخت این واحدها طول بکشد که باید به گونه‌ای عمل کرد که خطراتی برای ساکنان نداشته باشد.

 

شریعتی با اشاره به 25 منزل مسکونی واقع در منطقه بسیار پرخطر منبع آب تصریح کرد: می‌توان تا زمان آماده‌سازی واحدهای مسکونی مدنظر برای ساکنان این منازل، ودیعه مسکن تامین و آنها را از این منطقه پرخطر خارج کرد.

 

کد خبر 990488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha