ساماندهی ۶۰ گروه جهادی جهت انجام پروژه‌های عمرانی منبع آب اهواز

سردار شاهوارپور از ساماندهی ۶۰ گروه جهادی جهت انجام پروژه‌‌های عمرانی منبع آب خبر داد و گفت: همه باید برای خدمت‌‌رسانی به مردمی که بار اصلی انقلاب اسلامی بر دوش آنها است کمک و تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسن شاهوارپور»  شامگاه (جمعه 16 آبان) در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی 400 پروژه عمرانی و غیرعمرانی در منطقه منبع اهواز که به همت بسیج سازندگی خوزستان انجام  می‌گیرد اظهار کرد: اینکه در روز جمعه همه مسئولان برای حل مشکلات مردم گردهم آمده‌اند نشان از روحیه جهادی آنها دارد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: منبع آب از مناطق محروم خوزستان بوده و معمولا همانند سایر مناطق محروم دچار نارسایی‌های بسیاری شده است؛ این عزم در ما وجود دارد که کارها و خدمات لازم را هر چند حداقلی برای این منطقه انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه انتظار داریم که شهرداری منطقه، اداره برق منطقه و ... پیشتاز خدمت‌رسانی باشند و ما در کنار آنها کمک کنیم افزود: منبع آب دارای مشکل زیرساختی است و باید تعدای از منازل جابه‌جا شوند که امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود بتوانیم رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

 

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه 60 گروه جهادی برای این پروژه از پروژه‌های بسیجی، پاسدار و طلاب ساماندهی شده‌اند تصریح کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده 5 آذر ماه این پروژه به اتمام می‌رسد، اما تلاش برای نقاط دیگر متوقف نخواهد شد، از شمال تا جنوب خوزستان خوشبختانه درگیر خدمت هستیم.

 

وی در پایان یاد آور شد: همه باید برای خدمت‌رسانی به مردمی که بار اصلی انقلاب اسلامی بر دوش آنها است کمک و تلاش کنند و امیدواریم که کارهای مهم‌تری صورت گیرد.

 

کد خبر 990489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha