افتتاح هزار میلیارد تومان پروژه حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرز ریمدان چابهار رسما افتتاح می شود، گفت: هزار میلیارد تومان پروژه حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی در سفر وزیر راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

«منصور بیجار» در گفتگو با خبرنگار شبستان به دستاوردهای سفر وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی یکی از مهمترین و  تاثیرگذار ترین وزارت خانه ها است که در توسعه زیر ساخت ها در هر منطقه ای نقش دارد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد:  زیر ساخت های سیستان و بلوچستان در حوزه راه و شهرسازی به لحاظ  شاخص های آن با متوسط کشوری فاصله دارد.

 

بیجار یادآور شد:  وزیر راه و شهرسازی در این سفر آخرین وضعیت پروژه ها و طرح هایی که در حوزه های مختلف در دست اجرا است مورد بررسی قرار داد و نیز تعدادی از پروژه ها را افتتاح  و برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی تعدادی طرح مهم مطالعاتی شده و از مرزهای رسمی سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

 

وی افزود: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، معاون ساخت و توسعه آزاد راه های شرکت ساخت و توسعه زیر ساخت های حمل و نقل کشور، معاونت شهرسازی و معماری و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی می کردند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی در زیرساخت های حمل و نقل ریلی و جاده ای و دریایی  هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد.  

 

بیجار ادامه د اد: کلنگ آغاز عملیات پروژه هایی با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان به زمین زده شد.

 

وی افزود: آغاز ریل گذاری بزرگترین پروژه ریلی کشور(چابهار- زاهدان – میلک)، احداث هزار واحد مسکونی  در راستای طرح ساماندهی حاشیه نشینی در چابهار، آغاز عملیات بزرگراه کنارک به چابهار،  بزرگراه چابهار به نیکشهر و کمر بندی داخلی شهر چابهار، افتتاح 54 متر بزرگراه،افتتاح 11 پروژه بندری و ساماندهی مناطق حاشیه شهر زابل از دستاوردهای سفر وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان بود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار استان یادآور شد: بازدید از مرز میلک و مرز ریمدان چابهار از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بود.

کد خبر 990546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha