بیش از یک میلیارد تومان کمک مومنانه جمع آوری شده است

فرمانده سپاه زیرکوه با بیان اینکه بیش از یک میلیارد تومان کمک مومنانه جمع آوری شده است، گفت: طی اجرای مرحله چهارم این طرح در زیرکوه ۳هزار بسته معیشتی، ۲۰۰ بسته تحصیلی، ۸هزار پرس غذای گرم، ۵۰۰ کیلوگرم گوشت و ۷۳ وام قرض الحسنه به نیازمندان اعطا کردیم.

«محسن کاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهارداشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، طرح کمک های مومنانه را در سه مرحله در شهرستان زیرکوه اجرایی کردیم و مرحله چهارم این طرح نیز از 17ربیع الاول آغاز شده و ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه زیرکوه با بیان اینکه در مرحله چهارم کمک های مومنانه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 274 میلیون تومان جمع آوری شده است، گفت: در سه مرحله قبلی اجرای طرح کمک های مومنانه در زیرکوه مردم و خیرین اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان کمک کرده بودند.

 

وی با اشاره به اجرای مرحله چهارم کمک های مومنانه بیان کرد: تاکنون طی اجرای این مرحله، سه هزار و 100 بسته معیشتی با همکاری بنیاد علوی توزیع کردیم که هر بسته دارای ارزش ریالی 300 هزار تومان بوده و در این راستا 200 بسته تحصیلی نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع کردیم.

 

کاری گفت: در راستای اجرای مرحله چهارم کمک های مومنانه در زیرکوه تاکنون هشتهزار پُرس غذای گرم، 500 کیلوگرم گوشت و 73 وام قرض الحسنه با سود کم درصد از 3 تا 10 میلیون تومان به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا اعطا شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود پنج هزار خانوار تاکنون در این مرحله از کمک های مومنانه بهره مند شده اند، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح به بحث ضدعفونی و گندزدایی افرادی که مبتلا به ویروس کرونا شده اند نیز در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

فرمانده سپاه زیرکوه گفت: هدف از اجرای طرح کمک های مومنانه لبیک گفتن به سخنان مقام معظم رهبری و کمک به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا است.

کد خبر 990564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha