بهره مندی از ظرفیت کانون های مساجد در جهت اجرای طرح محدودیت ها کرونا

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت اجرای طرح محدودیت های مقابله با کرونا دیده می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت مدیریت جوّ روانی جامعه در برابر ویروس کرونا گفت: آمادگی و اطلاع رسانی به منظور اجرای هرچه بهتر قوانین و مقررات معین شده در ستاد استانی کرونا یکی از اصلی ترین اهداف اجرایی ستاد اطلاع رسانی و مدیریت جوّ روانی جامعه در برابر این ویروس منحوس است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز و عضو کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جوّ روانی جامعه در برابر این بیماری ویروسی افزود: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت اجرای طرح محدودیت های مقابله با کرونا دیده می شود. 

 

وی ادامه داد: نیروهای انسانی فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع بیماری در قالب ضدعفونی کردن معابر و محلات اهتمام داشتند همچنین در بحث اطلاع رسانی و اجرای رزمایش مواسات و همدلی به منظور امدادرسانی به خانواده هایی که در جریان کرونا آسیب دیده بودند.

 

وی متذکر شد: به منظور اطلاع رسانی و آگاهی به مردم در محلات با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد می توان اقدامات لازم را اجرا کرد و در این زمینه امام مسجد به عنوان محور اصلی فعالیت ها مدیریت و راهنمایی لازم را در نظر دارد.

 

عضور ستاد کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی جامعه بیان کرد: از جمله ضرورت های مهم در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت در صف مقدم مقابله با این بیماری منحوس قرار دارند در این راستا با هدف قدردانی از زحمات و ایثارگری آنان باید در پشت صحنه نیروهای جهادی و مردمی نسبت به اجرای هرچه بهتر و بیشتر مقررات و محدودیت های کرونا اهتمام داشته باشند.

 

 

کد خبر 990635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha