آخرین وضعیت سلامتی «رجبی‌دوانی» در بیمارستان

محمدحسین رجبی‌دوانی که در بخش icu بیمارستان نورافشار بستری است، دچار عفونت خونی است و پزشکان به دنبال تصفیۀ خون او هستند.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،محمدحسین رجبی‌دوانی که در بخش icu بیمارستان نورافشار بستری است، دچار عفونت خونی است و پزشکان به دنبال تصفیۀ خون او هستند.

 

محمد رجبی‌دوانی پسر محمدحسین رجبی‌دوانی پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به به موضوع ابتلای پدرش به بیماری کرونا گفت: دو هفته‌ای هست که از زمان ابتلای پدر به بیماری منحوس کرونا می‌گذرد، در ابتلا پزشکان اعلام کردند که نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند اما با شدت پیدا کردن این بیماری او در بیمارستان نور افشار بستری شده است.

 

وی با بیان اینکه این استاد تاریخ در منزل تنها علامت خستگی بدن را داشت و ۳۰ درصد از ریه‌ها درگیر بود، افزود: بعد از وخامت حالش به بیمارستان مراجعه کردیم که اعلام کردند ۵۰ درصد ریه‌ها درگیر شده است و برای آن‌که عفونت از طریق ریه‌ها به دیگر نقاط بدن سرایت نکند، خون او هر روز تصفیه می‌شود.

 

رجبی‌دوانی ادامه داد: هم‌اکنون حال ظاهری پدر خوب است، صحبت‌ می‌کند، غذا می‌خورد و به هوش است، اما این آلودگی باید برطرف شود. بنابراین از همه مخاطبان شما و مردم ایران می‌خواهیم برای ایشان دعا کنند.

 

محمدحسین رجبی دوانی، فرزند مرحوم حجت‌الاسلام علی دوانی است.

 

خبرگزاری شبستان، برای این سخنران مذهبی و پژوهشگر تاریخ اسلام آرزوی سلامت و عافیت دارد.

کد خبر 990638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha