قطار توسعه خراسان جنوبی سرعت یابد

معتمدیان با بیان اینکه امیدواریم قطار توسعه خراسان جنوبی سرعت یابد، گفت: خراسان جنوبی توانسته رتبه اول در زمینه امن ترین استان از نظر امنیت سرمایه گذاری در کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» صبح امروز (17 آبان) در نشست شورای اداری و مراسم تکریم خود به عنوان استاندار سابق خراسان جنوبی اظهار داشت: از همراهی و حمایت های مردم خراسان جنوبی تشکر می کنم که با کمک مجمع نمایندگان این استان توانستیم برنامه های بسیاری را اجرا کنیم.

 

استاندار سابق خراسان جنوبی بیان کرد: دستگاه های اجرایی با روحیه جهادی، علیرغم همه محدودیت های مالی شبانه روز برای توسعه این استان تلاش کردند و نقش خوبی را در محرومیت زدایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام این استان بر عهده داشتند.

 

وی با اشاره به فعالیت حوزه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در این راستا ظرفیت ها و پتانسیل های بومی این استان را شناسایی کردیم و یکی از رویکردهای مهم ما این بود که به جای چهره محرومیت این استان به داشته ها و نعمت های الهی آن بپردازیم و در این راستا شرکت های توسعه گرا به استان ورود پیدا کردند.

 

معتمدیان در ادامه عنوان کرد: قطار توسعه و پیشرفت خراسان جنوبی به حرکت در آمده است و امیدواریم با حضور استاندار جدید خراسان جنوبی این قطار سرعت گیرد و شاهد توسعه همه جانبه این استان مهم و استراتژیک باشیم.

 

استاندار سابق خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی یکی از امن ترین استان های کشور است، افزود: مهم ترین کانون های ناامنی منطقه مقابل مرزهای این استان است و خراسان جنوبی توانسته رتبه اول را در زمینه امن ترین استان از نظر امنیت سرمایه گذاری در کشور را به دست آورد.

 

وی با اشاره به اینکه بحث محرومیت زدایی در خراسان جنوبی در اولویت قرار گرفته است، گفت: نگذارید که مسائل حاشیه ای مانع رسیدگی به معیشت مردم در این شرایط سخت شود چراکه اقشار آسیب پذیر در شرایط سختی به سر می برند.

 

معتمدیان در پایان اظهار کرد: تلاش کردیم تا از سیاسی کاری پرهیز کنیم و با وحدت و همدلی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به مردم این استان خدمت کنیم و امیدوارم بتوانم توفیق خدمت گزاری به امام رئوف و زائران ایشان را داشته باشم.

کد خبر 990640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha