لزوم برنامه‌ریزی منظم برای حضور طلاب در شبکه دانش‌آموزی شاد

محجوبی گفت: امروز پیوند بین حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش مستحکم است و باید بتوانیم با همیاری و هفکری بیشتر برنامه‌های منظمی برای حضور طلاب فاضل در شبکه دانش‌آموزی شاد داشته باشیم.

«رضا محجوبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: طرح «امین» با 10 واحد آموزشی شهرستان فومن به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی به صورت حضوری محدود و غیرحضوری در شبکه دانش‌آموزی شاد مشغول به فعالیت هستند.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن افزود: : 23 نفر از مبلغین و مبلغات طرح امین در این مدارس مشغول تبلیغ دین مبین اسلام و مجری طرح تربیتی حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی هستند که می‌توان از حضور این افراد در بقیه مدارس آموزش و پرورش نیز استفاده کرد.

 

وی با قدردانی از همکاری‌های حوزه علمیه شهرستان و تبلیغات اسلامی در عرصه فرهنگی گفت: باید بین حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش تعامل و عزم جدی و مستحکم در زمینه‌های تربیتی، علمی و پژوهشی برقرار شود تا بتوانیم برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

 

محجوبی با اشاره به شرایط خاص سال تحصیلی جاری به دلیل بیماری کرونا تصریح کرد: امروز پیوند بین حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش مستحکم است و چه خوب است که بتوانیم با همیاری و هفکری بیشتر برنامه‌های منظمی برای حضور طلاب فاضل در شبکه دانش‌آموزی شاد داشته باشیم.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: برنامه‌های منظم برای حضور طلاب در شبکه شاد سبب می‌شود تا دانش‌آموزان نهایت استفاده و بهره‌برداری را در حوزه‌های فرهنگی داشته باشند.

 

کد خبر 990673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha