توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در گلستان

سلمان زاده از توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان گلستان خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی در میان خانواده ها، تعداد ۲ هزار بسته دیگر از کیف و لوازم التحریر را در بین خانواده ها توزیع کرده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان افزود: این اقدام در راستای طرح مشق احسان در حواشی برخی از شهرها انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در این طرح ۱۱هزار بسته کیف و لوازم التحریر توسط گروه های جهادی، خیریه ها و سمن ها توزیع شده بود.

 

سلمان زاده ادامه داد: برای تهیه این 13 هزار بسته کیف و لوازم التحریر توزیع شده، حدود 19 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان، ساخت بیمارستان، مدرسه سازی، ساخت مراکز بهداشتی و غیره،  پرداخت تسهیلات به اشتغال خانگی، اهدای جهیزیه ها، توزیع بسته های لوازم خانگی، توزیع دام سبک در زمان سیل ۹۸ و توزیع بسته های معیشتی، سبد کالا، پروتئینی و بسته های بهداشتی در ایام کرونا را از اقدامات انجام شده ستاد برشمرد و گفت: خدمات رسانی ستاد به مردم در عرصه های متعدد ادامه دارد.

 

کد خبر 990698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha