بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه در هوانیروز کرمان مستقر است

امیرغلامعلیان به امکانات سخت افرازی ارتش در جنوب شرق اشاره کرد و گفت: بزرگترین ناوگان هوایی خاورمیانه در بالگردی در کرمان و در پایگاه هوانیروز مستقر است که با توجه به استاندارد پروازی و شاخص پروازی؛ بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر غلامعلیان، شنبه( ۱۷ آبان) در دیدار فرمانده سپاه ثارالله استان با وی؛ ارتباط و انسجام قوی بین ارتش و سپاه به عنوان بازوان ولایت را حائز اهمیت دانست که خاری بر چشم دشمنان اسلام است لذا در همه مأموریت ها این حضور و ارتباط گسترده بین سپاه و ارتش باید حفظ شود.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه سپاه و ارتش در رقابت سازنده برای اعتلای نظام در کنار هم هستند؛ گفت: هر قدر امنیت نظام به عنوان خط قرمز مد نظر نیروهای نظامی باشد رقابت مثبت هم باید وجود داشته باشد.

 

 

وی ادامه داد: صرفنظر از هر دولتی با هر سلیقه سیاسی که در رأس کار باشد ما فقط در چهارچوب منافع امنیتی نظام، حفظ نظام و مأموریتی که قانون بر عهده ما گذاشته حفاظت از مرزها و حدود و ثغور و ...را به عهده داریم که این مأموریت ها نیز تلفیقی{با سپاه} است.

 

 

امیر غلامعلیان با تصریح به اینکه قرارگاه منطقه ای جنوب شرق، گستره وسیعی در سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و در نوار ساحلی از خلیج فارس تا امتداد جاسک و .... دارد که منطقه استحفاظی و عملیاتی این قرارگاه است؛ افزود: در بحث اشرار هم حرکت های خوبی شده و در طرح جدید، مأموریتی برای استقرار واحدهای ارتش در مرز جنوب شرق داریم.

 

 

وی از استقرار ارتش در مرز جنوب شرق برای پوشش دهی از میل نادر تا ملک سیاه کوه با استفاده از یگان های لشکر زاهدان خبر داد که می تواند در امنیت منطقه اثرگذار باشد.

 

 

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور به امکانات سخت افرازی ارتش در این منطقه اشاره و تصریح کرد: بزرگترین ناوگان هوایی خاورمیانه در بالگردی در کرمان و در پایگاه هوانیروز مستقر است که با توجه به استاندارد پروازی و شاخص پروازی؛ بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است.

 

 

وی اظهار کرد: این امکان در خدمت امنیت استان کرمان است ضمن اینکه یگان پهپادی ما هم از قوی ترین یگان ها در سطح نیروی زمینی ارتش در 5 منطقه است که برای تولید و حفظ امنیت در خدمت مردم است.

 

 

کد خبر 990706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha