تعاون یکی از بخش‌های مهم در راستای تحقق جهش تولید

آبایی گفت: تعاون یکی از بخش‌های مهم در راستای تحقق جهش تولید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجمد تقی آبایی هزاوه» در دیدار با حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی»نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های این بخش گفت: بخش تعاون یکی از بخش‌های مهم برای رسیدن به اشتغال است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با تاکید بر اینکه برای موفقیت بیشتر در این راستا نیازمند حمایت جدی هستیم، افزود: امید است همواره شاهد همدلی و همکاری و حمایت سایر بخش ها باشیم تا بتوانیم در راستای ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنیم.

 

وی در ادامه به فعالیت های تعاونی ها در بخش صادرات نیز اشاره کرد و ادامه داد: شرکتهای تعاونی‌ استان مرکزی در بخش صادارت نیز گام‌های خوبی برداشته‌اند و سال گذشته در این بخش موفقیت های چشمگیری داشته اند.

 

این مقام مسئول سهم صادرات تعیین شده شرکت های تعاونی استان در سال جاری را ۱۳ میلیون دلار دانست و بیان کرد: تعاون یکی از بخش‌های مهم در راستای تحقق جهش تولید است و باید از همه توان و ظرفیت این بخش در این راستا نیز بهره‌گیری کرد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در ادامه به اهمیت  لایحه اصلاح قانون بخش تعاون اشاره کرد و ادامه داد: اصلاح آن یک ضرورت است که انتظار است این مهم در مجلس شورای اسلامی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 990710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha